Gå til innhold

Poetica, Raglan, retvizan og flisa

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Takker så mye for mail og hadde tenkt å sende ut noen fine kort i dag. Men pc'n går visst amok her. Det ryr inn på mailboxen vår, det er så vidt maskina siger fremover, et virus i karantene........ Sitter bare og venter på at hele greia skal eksplodere midt i fjeset mitt. Pc'n durer og piper og ynker seg under presset fra Outlooken.

Jeg drar til byen i helga og tør ikke tenke på hvor mange "mailer" som ligger og venter på meg når jeg er tilbake. Da jeg slo på i dag var det 28 og mens jeg slettet så pøste det på....faens møkk.

Kjære Poetica; Gratulerer sååååå mye med konfirmasjon i helga. Håper dere får en flott og minnerik dag. Husk å ta med lommetørkle til snørr og tårer.(vet nemlig hvordan du er :o) )

Tror jeg slår av denne kassa og gjør noe fornuftig i stedet.

Ha ei fin helg folkens.

*klemmer alle masse*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51732-poetica-raglan-retvizan-og-flisa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Jeg har allerede skrevet opp 20 ekstra lommetørkler på huskelista, har skrevet tale, og grått meg en gang igjennom den allerede. :op Ja, du kjenner jo meg!

Borddekorasjonene ble meget vellykkete, og nå skal jeg bake marsipankake.

Søstra mi har nettopp ringt fra Berkåk, og alt er helt som det skal være.

Kos deg i helga, og se til å innstaller F-secure på pc'en din, så stopper du viruset før det får gjort noe skade.

*Klæmmers*

Huff ja, fikk akkurat en fra Poetica jeg, men Forumianer-mailen smitter heldigvis ikke over på pc'en! :-)

God tur!

Eh..hæh? Jeg har ikke vært inne på forumianern på flere uker, jeg... (og lengre blir det til nå, i hvertfall!) Men gubben sier at viruset lager falsk avsender, så da er det sikkert ikke min som har sendt den lell! ;o)

Gjest retvizan

Tusen takk! Jeg har allerede skrevet opp 20 ekstra lommetørkler på huskelista, har skrevet tale, og grått meg en gang igjennom den allerede. :op Ja, du kjenner jo meg!

Kos deg i helga, og se til å innstaller F-secure på pc'en din, så stopper du viruset før det får gjort noe skade.

*Klæmmers*

Nå ble jeg så ivrig etter å hykke deg at jeg skrev Poetica som passord, he he.

Vil bare ønske deg, familien og - i særdeleshet - komfirmanten lykke til med den store dagen i morgen!

Om to år er det vår tur, gleder meg veldig!

:-)

Gjest retvizan

*Klæmmers*

Vil bare ønske deg, familien og - i særdeleshet - komfirmanten lykke til med den store dagen i morgen!

Annonse

Du verden! :o)) Tusen takk skal du ha! :o)

Jeg regner med at jeg kommer tilbake med en liten rapport, en gang i morgen kveld, eller søndagen når alle har reist hjem igjen.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...