Gå til innhold

The Sims Vacation


manne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ungene har ønsket seg det spillet. Det er de som spiller sims for tiden. Regner med det blir kjøpt:o) Har du spilt spillet eller har du problemer med å installere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har installert det (oppå alle de andre versjonene), og det gikk veldig bra. Gleder meg allerede til neste spill. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Hvilken er aller aller best? Har faktisk bare orginalversjonen jeg...

Syns ikke hot date virker så kul, eller Vacation heller egentlig.

Hva anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Togepi som bare har Living it up

Jeg har det ikke :) Men ble litt nysgjerrig, hva handler det om egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har det, og installeringa gikk bra tror jeg. nei. hadde litt problemer da den måtte kopiere filer fra en anna sims-cd, men det gikk bra andre gangen.

eneste problemet er at det tar EVIGHETER å komme INN i selve spillet. trodde det hadde klikka jeg, men etter å ha sett på tv ei stund, merka jeg at det hadde starta seg. det går også temmelig treigt å spille også. plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene har ønsket seg det spillet. Det er de som spiller sims for tiden. Regner med det blir kjøpt:o) Har du spilt spillet eller har du problemer med å installere det?

Nå er det installert. *s* (10 min etter at jeg la innlegget i går)

Hadde litt problemer med å få den til å godta koden....men nå er den fikset...hehehe

Har forresten ungene lært seg juksekodene til spillet jeg sendte? *s*

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det, og installeringa gikk bra tror jeg. nei. hadde litt problemer da den måtte kopiere filer fra en anna sims-cd, men det gikk bra andre gangen.

eneste problemet er at det tar EVIGHETER å komme INN i selve spillet. trodde det hadde klikka jeg, men etter å ha sett på tv ei stund, merka jeg at det hadde starta seg. det går også temmelig treigt å spille også. plagsomt.

Her går det ikke treigt.

Sliter litt med at sim'en min bestemmer litt for mye selv når hun er på ferie, men det er vel snakk om tilvenning.

Dersom jeg ikke aktiviserer henne hele tiden flyr hun bort for å kaste vannballonger o.l...hehehe

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det installert. *s* (10 min etter at jeg la innlegget i går)

Hadde litt problemer med å få den til å godta koden....men nå er den fikset...hehehe

Har forresten ungene lært seg juksekodene til spillet jeg sendte? *s*

mvh

Bare den for å få penger. Men problemet er jo at det er de to minste som vil spille sims mest. Og de klarer ikke drive en familie. De klager på at de dør hele tiden:o)

Er det flere juksekoder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare den for å få penger. Men problemet er jo at det er de to minste som vil spille sims mest. Og de klarer ikke drive en familie. De klager på at de dør hele tiden:o)

Er det flere juksekoder?

Det skal være en kode for å få alt grønt også, men den husker jeg ikke i farta. Skal spørre småsøstrene mine neste gang jeg snakker med dem.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være en kode for å få alt grønt også, men den husker jeg ikke i farta. Skal spørre småsøstrene mine neste gang jeg snakker med dem.

mvh

A Happy Sim:

If your Sim is unhappy e.g most mood bars red, enter the "move_objects on" cheat simply do this by pressing ctrl+shift+c a window will appear in the top left hand corner of your screen. Type "move_objects on" and press enter. Click on your chosen Sim go to buy mode and delete him/her doing this will produce a red cross on your Sim's head after going to live mode. Click on your Sim and he/she will be happy and all mood bars will be high and dont worry your Sim will keep their job, friends and skills.

Om du skjønte fremgangen...Har aldri forsøkt det før...*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...