Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tove-Mette
Skrevet

Jasså, SierDuDet, du kan ikke komme fra, du tok feil av hvilken dag det var*sukk* Neida, det gjør ingenting. Hvis det er noe, bare ring. For jeg fins jo her hver dag.

Skrevet

Veldig hyggelig at du tok en tur!

Hvem er du, hva vil du, og kjenner jeg deg?

Skrevet

Henger meg på den.....;-))

*LOL*

Jeg skjønner faen ikke hva som er morsomt her engang, jeg, kanskje jeg har blitt treig med åra :)

Skrevet

Jeg skjønner faen ikke hva som er morsomt her engang, jeg, kanskje jeg har blitt treig med åra :)

(hele tråden er bare sitater fra gamle slagere..)

*tegner og forklarer*

Skrevet

(hele tråden er bare sitater fra gamle slagere..)

*tegner og forklarer*

Tegn og forklar du, nå legger jeg meg, så kan jeg le av det imorgen :)

Skrevet

Veldig hyggelig at du tok en tur!

Hvem er du, hva vil du, og kjenner jeg deg?

hehe.

Skrevet

Aha...

Men jeg fatter fortsatt ikke hva sangen hadde med meg å gjøre?

Jasså, SierDuDet? Ta deg en kopp kaffe du. Du skal se det går opp for deg når du våkner.

Skrevet

Jasså, SierDuDet? Ta deg en kopp kaffe du. Du skal se det går opp for deg når du våkner.

Jeg trodde i natt at jeg var for full til å forstå, men nå er jeg da unektelig blitt så edru at jeg kan gå til frisøren for å klippe håret, så jeg burde forstå dette også.

Skrevet

Jeg trodde i natt at jeg var for full til å forstå, men nå er jeg da unektelig blitt så edru at jeg kan gå til frisøren for å klippe håret, så jeg burde forstå dette også.

Se på teksten da! :-)

Skrevet

Se på teksten da! :-)

Åjaaaa...

Nå tok jeg den.

Tidlig på morran for meg det her, men morsomt var det ikke! :)

Skrevet

Åjaaaa...

Nå tok jeg den.

Tidlig på morran for meg det her, men morsomt var det ikke! :)

*dævver av latter*

Det ble jo bare ENDA MORSOMMERE når du er SÅÅÅÅ treg dah.... *tørker lattertårene*

Ha en fin dag du :-)

Skrevet

*dævver av latter*

Det ble jo bare ENDA MORSOMMERE når du er SÅÅÅÅ treg dah.... *tørker lattertårene*

Ha en fin dag du :-)

Da er det konstantert, jeg er lettere tilbakestående. Det er er enten det, eller dere andre som har jævla dårlig humor! :)

Ha en fin dag du også :)

Gjest Familien Svensen - på tur
Skrevet

Og Hilde og Sven, og lille Mette er på tur.

Atmosfæren er spent, noe har hendt, Hilde er mutt, og Sven er sur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...