Gå til innhold

Anne Robinson


Albertine

Anbefalte innlegg

Ser dere "Weakest Link" på BBC Prime??? Programlederen Anne Robinson er bare så RÅÅÅÅÅ!!! I dag overgikk hun seg selv! Klarer ikke å forestille meg at NRK klarer å finne en så bra programleder når serien kommer på norsk TV......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe, hun er hard, ja.. Fortrekker ikke en mine, heller - i motsetning til enkelte av stakkarne hun herser med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøken

Ja, hun er så tøff! Så ikke i dag, men hun kommer daglig med nye sviende komentarer ;o)

Kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at nrk finner noen programmledere som kan måle seg med henne. Kanskje om de spurte meg... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er skikkelig flink også. Hvis vi i norge skal ha en skuespiller på samme nivå må det vel være typen Mari Maurstad? Hun tror jeg kan være ganske rå til å snakke, og være frekk nok (tørr å være frekk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøken

Hvordan program er dette? Det har jeg gått glipp av...

Hilsen tv-slaven

"The weakest link "på bbc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er skikkelig flink også. Hvis vi i norge skal ha en skuespiller på samme nivå må det vel være typen Mari Maurstad? Hun tror jeg kan være ganske rå til å snakke, og være frekk nok (tørr å være frekk)

Ja Anne Robinson er søren meg ikke sann!:-)¨

Mari Maurstad kunne kanskje vært riktig person for jobben ja... Jeg tenkte på Anne Kat Hærland, men jeg tror ærlig talt ikke hun hadde klart å holde maska. :-)

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh...ja, men hva handler det om?

= )

Det er et spørreprogram med flere deltagere samtidig. En runde går på tid, de blir stilt spørsmål etter tur og hele gjengen samler poeng sammen. Etter endt runde skal de stemme ut en av de andre før neste runde. Til å begynne med er det jo om å gjøre å kvitte seg med de dårligste, men når det er tre-fire stykker igjen må man også tenke litt taktisk og evt. stemme ut folk som man anser som glupere enn seg sjøl - det skal nemlig kun stå igjen en deltager til slutt.

Det er her at Anne Robinson kommer til sin rett - hun kjefter ut både de som ikke klarer å svare for seg og de som stemmer taktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et spørreprogram med flere deltagere samtidig. En runde går på tid, de blir stilt spørsmål etter tur og hele gjengen samler poeng sammen. Etter endt runde skal de stemme ut en av de andre før neste runde. Til å begynne med er det jo om å gjøre å kvitte seg med de dårligste, men når det er tre-fire stykker igjen må man også tenke litt taktisk og evt. stemme ut folk som man anser som glupere enn seg sjøl - det skal nemlig kun stå igjen en deltager til slutt.

Det er her at Anne Robinson kommer til sin rett - hun kjefter ut både de som ikke klarer å svare for seg og de som stemmer taktisk..

Ok, takk. Ganske betryggende egentlig at jeg har klart å gå glipp av et tv-program. Jeg ser nemmelig alt for mye på tv = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheerleader

Jeg syns også hun var en ganske stilig programleder, til jeg hørte henne si at hun brukte opptil et kvarter på de kommentarene hun kommer med. Det tar evigheter å spille inn en slik episode. De stopper før hver utstemning, hun går bak scenen, kommer ut igjen med noe morsomt å si og så fortsetter de. Skuffende å høre, etter det syns jeg ikke hun var noe lenger. Forresten så er det en ny programleder nå, en mann som ser ut helt som henne omtrent. Seertallene er skikkelig lave her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest endelig lørdag

Ja, hun er så tøff! Så ikke i dag, men hun kommer daglig med nye sviende komentarer ;o)

Kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at nrk finner noen programmledere som kan måle seg med henne. Kanskje om de spurte meg... ;o)

Se hva cheer skriver, det åpnet iallfall mine øyne. hun er ikke frekk av seg naturlig, skuffende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...