Gå til innhold

FU : Har du virusprogram på pc'n din?


kie

Anbefalte innlegg

Hvis ja: hvilken?

Hvis nei: vurderer du å skaffe det?

Jeg har Norton, innstallerte det for pinlig kort tid siden. Akkurat tidsnok til å slippe ganske _mye_ dritt som florerer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Female

    10

  • Amiga

    9

  • kie

    2

  • Zarine

    1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

seff!!!..er det noen med nett tilkobling som ikke har det da??!!

Nei det er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

jeg er en dust....

har mcAfee vs shield og bruker det aldri....har hatt virus en gang som jeg vet om w32sircam og fjernet det med hjelp fra symantec....skjerp meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vurderer heller ikkje å skaffe det.

Har hatt Norton, før formatering !

Mvh

Duuu, skjerp deg.... Virus er fal'i...

.

.

.

.

.

.

.

.

;-)

.

.

.

Ja'ra, je' ska' gå nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geir

Duuu, skjerp deg.... Virus er fal'i...

.

.

.

.

.

.

.

.

;-)

.

.

.

Ja'ra, je' ska' gå nå.....

Vet jo at virus er farlig selvfølgelig, men ikkje data virus ! :)

PC`en har aldri virka bedre etter eg fjerna Antivirusprogrammet den, myyye bedre plass på harddisken ser du.

Men _må_ eg ha det mener du, eg laster aldri ned noe fra nettet på harddisken, har ikkje e-mail program på PC`en heller kun Hotmail, holder ikkje det da ?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo at virus er farlig selvfølgelig, men ikkje data virus ! :)

PC`en har aldri virka bedre etter eg fjerna Antivirusprogrammet den, myyye bedre plass på harddisken ser du.

Men _må_ eg ha det mener du, eg laster aldri ned noe fra nettet på harddisken, har ikkje e-mail program på PC`en heller kun Hotmail, holder ikkje det da ?

:-)

#PC`en har aldri virka bedre etter eg fjerna Antivirusprogrammet den, myyye bedre plass på harddisken ser du.#

Javel, men du vet vel, at om du får virus, om du ikke skjønnr det sjøl, så kan du smitte alle som du har på adresselista di??.....IDIOTI...(slett min adr. om du har den)

#Men _må_ eg ha det mener du, eg laster aldri ned noe fra nettet på harddisken, har ikkje e-mail program på PC`en heller kun Hotmail, holder ikkje det da ?#

Jepp, jeg mener du bør ha antivirusprogam!....*puuh, langt ord sånn midt på natta*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir

#PC`en har aldri virka bedre etter eg fjerna Antivirusprogrammet den, myyye bedre plass på harddisken ser du.#

Javel, men du vet vel, at om du får virus, om du ikke skjønnr det sjøl, så kan du smitte alle som du har på adresselista di??.....IDIOTI...(slett min adr. om du har den)

#Men _må_ eg ha det mener du, eg laster aldri ned noe fra nettet på harddisken, har ikkje e-mail program på PC`en heller kun Hotmail, holder ikkje det da ?#

Jepp, jeg mener du bør ha antivirusprogam!....*puuh, langt ord sånn midt på natta*...

For det første ligger ikkje adresselista mi på Hotmail sin server da ?

For det andre eg har _ikkje_ din e-mailadresse !

For det tredje de som eg kjenner her som _jobber_ full tid med PC/MAC, sier hele Antivirus greiene er _hysteri_ ! :-)

Tar de feil ?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første ligger ikkje adresselista mi på Hotmail sin server da ?

For det andre eg har _ikkje_ din e-mailadresse !

For det tredje de som eg kjenner her som _jobber_ full tid med PC/MAC, sier hele Antivirus greiene er _hysteri_ ! :-)

Tar de feil ?

Mvh

Ja de tar feil, her kan du laste ned gratis:

http://www.grisoft.com/html/us_index.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første ligger ikkje adresselista mi på Hotmail sin server da ?

For det andre eg har _ikkje_ din e-mailadresse !

For det tredje de som eg kjenner her som _jobber_ full tid med PC/MAC, sier hele Antivirus greiene er _hysteri_ ! :-)

Tar de feil ?

Mvh

#For det første ligger ikkje adresselista mi på Hotmail sin server da ?#

Hvor du har adresselista di, vet du best sjøl, jeg har ikke peiling...

#For det andre eg har _ikkje_ din e-mailadresse ! #

Ikke??.....dæsken.....*gliser*

#For det tredje de som eg kjenner her som _jobber_ full tid med PC/MAC, sier hele Antivirus greiene er _hysteri_ ! :-) #

Da har de ikke mista det de har/hadde på sin maskin pga.a. virus......Jeg fikk virus en gang da jeg var innom en vanlig nettavis....så det går an ja.. Men jeg hadde da et antivirusprog. som stoppa det hos meg.... Ikke alle som får stoppet sånt, bl.a. du....som ikke har antivirusprog....

#Tar de feil ?#

Ja, jeg mener det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...