Gå til innhold

Noen som kan teksten til Norge i rødt hvitt og blått??


Gregga

Anbefalte innlegg

Trenger teksten til Norge i rødt, hvitt og blått.

Noen som kan den?

Skal skrive programmet til 17. mai for skolen vår, og så finner jeg ikke/kan jeg ikke teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svarte deg på det, som du sendte 2329, men finner det ikke her på "Åpnet forum", kun på nye innlegg.

Rart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lynet birdie

Jeg svarte deg på det, som du sendte 2329, men finner det ikke her på "Åpnet forum", kun på nye innlegg.

Rart....

Hehe.. bare fordi jeg var litt tregere enn deg, det - og så ba jeg webbis slette den tråden der du hadde svart. Ånnest!

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. bare fordi jeg var litt tregere enn deg, det - og så ba jeg webbis slette den tråden der du hadde svart. Ånnest!

;o)

Avslørt! Det er du som er webmaster! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslørt! Det er du som er webmaster! ;-)

Filler'n, busted..! Vel, vel - det var en sjanse jeg bare måtte ta, det. Når konsekvensen av å la det passere var at noen andre snappet hederen som linkelyn foran nesa mi var valget i grunnen ikke så vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filler'n, busted..! Vel, vel - det var en sjanse jeg bare måtte ta, det. Når konsekvensen av å la det passere var at noen andre snappet hederen som linkelyn foran nesa mi var valget i grunnen ikke så vanskelig.

Jeg fant en lengre link enn deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en lengre link enn deg...

Men det var til den samme sida, så du det?

Hvorfor gjøre det komplisert når det kan gjøres enkelt..?

:oÞ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var til den samme sida, så du det?

Hvorfor gjøre det komplisert når det kan gjøres enkelt..?

:oÞ

Ja, si det... jeg bare kopierte og limte inn fra adresselinja. Hvordan gjør du det? Er det for komplisert å forklare så langt på kvelden? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, si det... jeg bare kopierte og limte inn fra adresselinja. Hvordan gjør du det? Er det for komplisert å forklare så langt på kvelden? :-)

Tror cluet ligger i hvordan man går fra Google til sida - jeg klikker på overskriften i Googlefunnet, du bruker kanskje "hurtigbuffer"-funksjonen? Da jeg forsøkte det kom jeg i alle fall til samme resultat som deg ("Dette er Googles lokale lagrede resultat" eller noe sånt).

Ellers gjør jeg som deg - kopierer linkens adresse fra adressefeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror cluet ligger i hvordan man går fra Google til sida - jeg klikker på overskriften i Googlefunnet, du bruker kanskje "hurtigbuffer"-funksjonen? Da jeg forsøkte det kom jeg i alle fall til samme resultat som deg ("Dette er Googles lokale lagrede resultat" eller noe sånt).

Ellers gjør jeg som deg - kopierer linkens adresse fra adressefeltet.

Ja, jeg har nok brukt "hurtigbuffer". Jeg pleier ikke å søke så mye, men på Google får jeg mange treff og bra resultat hver gang.

Jeg får prøve din variant neste gang. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...