Gå til innhold

Hvorfor virker ikke høytalerne på dataen min?


Gjest 5barnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest 5barnsmor

Høytalerne virker ikke, surt for jeg har kjøpt ole brumm spill til ungene. det har skjedd en gang før og jeg ringte supporten. det endte med at når jeg plugget ledningen for høytalerne inn i et annet hull så virket de - en stund. nå er er det på''n igjen.....har instalert driveren for lydkortet på nytt og holder i skrivende stund å laste ned nye fra compaq support....hva gjør jeg hvis ikke det funker???? AAAAAAAarrrrrrrrrgggggggggg " eg blir så sur av den dataen"

noen som har noen gode ideer å prøve ut??? Sykdomstilfellet gjelder en compaq pressario 7588 snart to år gammel med windows 98

hjelp mottas med hjertelig takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du forsøkt å låne noen andre sine høyttalere og prøve i ditt lydkort, eller prøve dine høyttalere i noen andre sitt lydkort? Det kan gi en pekepinn på hvor problemet ligger.

Utover dette kan du, i tillegg til å reinstallere drivere for lydkortet, åpne maskinen, ta ut lydkortet og sette det godt på plass igjen. Det kan hende det er litt løst. Pass på når du gjør dette at du har ladet ut statisk elektrisitet fra hendene først. Den enkleste måten å gjøre det på er å ta på metallet bak på maskinen før du trekker ut kontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Har du forsøkt å låne noen andre sine høyttalere og prøve i ditt lydkort, eller prøve dine høyttalere i noen andre sitt lydkort? Det kan gi en pekepinn på hvor problemet ligger.

Utover dette kan du, i tillegg til å reinstallere drivere for lydkortet, åpne maskinen, ta ut lydkortet og sette det godt på plass igjen. Det kan hende det er litt løst. Pass på når du gjør dette at du har ladet ut statisk elektrisitet fra hendene først. Den enkleste måten å gjøre det på er å ta på metallet bak på maskinen før du trekker ut kontakten.

hei citoyen...

når har jeg intallert soundmax fra compaq + at jeg byttet om ledningene enda en gang bak på maskinen og vips der virket lyden igjen.....og barna kan spille ole brum....takk for tipsene de skal jeg huske til en annen gang....:))

god helg fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...