birdie Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Skrevet 4. mai 2002 Se på min fine avatar, du ;-) Neida, skal ikke stjele den :-) Ser ingenting, jeg - bare plassholder med et rødt kryss i.. GRMF!!!! Nå tar jeg meg en pause før skjermen går til dundas.. 0 Siter
kie Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Hadde ikke lyst på en sånn kjedelig smiley, jeg.. Þ Kan jeg maile den til deg slik at du kan legge den inn, da? He he, nå var det jo en sol jeg hadde, da ;-) Jeg driver og prøver å ordne det nå :-) 0 Siter
kie Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Ser ingenting, jeg - bare plassholder med et rødt kryss i.. GRMF!!!! Nå tar jeg meg en pause før skjermen går til dundas.. Aha! Det er et jpeg bilde! (står det i egenskaper til bildet) Det må visst være .jpg, .gif eller .png filer 0 Siter
birdie Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Skrevet 4. mai 2002 Aha! Det er et jpeg bilde! (står det i egenskaper til bildet) Det må visst være .jpg, .gif eller .png filer Neida - det siste jeg forsøkte er en gif. 0 Siter
birdie Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Skrevet 4. mai 2002 Nå da? Das war etwas ganz anderes! Eller no' sånt. Nå skal jeg skrive i forumet ditt, jente! *bretter opp ermene* 0 Siter
kie Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Das war etwas ganz anderes! Eller no' sånt. Nå skal jeg skrive i forumet ditt, jente! *bretter opp ermene* *ler* Men den er linka til siden din, altså. Inntil jeg blir klok på hvorfor det ikke gikk på "vanlig" måte.... *klør seg i hodet* 0 Siter
birdie Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Skrevet 4. mai 2002 *ler* Men den er linka til siden din, altså. Inntil jeg blir klok på hvorfor det ikke gikk på "vanlig" måte.... *klør seg i hodet* - jeg skal ikke slette den, jeg. Den tar jo tross alt ikke sååå stor plass. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.