Gå til innhold

En solrik mai morgen


Spenning

Anbefalte innlegg

Godmorgen, herlig å våkne til sol på himmelen, løvet i sin grønne prat vifter på bjørketrærne, gressplenen blir grønn, fuglene kvittrer, jeg kjenne sola varme, grillen står klar på terrassen og det er lørdag og fridag:-)) Våkn opp å nyt dola og naturen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Du tar feil:-) Ute er det overskyet, grillen? Den har jeg ennå ikke sett på, kattene derimot er så våryre at tiden tilbringes med å slippe dem inn og ut hele natten!

Det er 6,4 grader ute, bak verandaen ligger ennå snøen!!!

Men, om 6 dager drar jeg til Spania, så da kan det være det samme!! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært for mye inne... "Nyt dola og naturen"....*flirer*

Her i Fredrikstad skinner også solen. Yngstemann er våken og dermed må mor være det også.....*lengter tilbake til sengen - sol eller ikke*

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårrån sjøl.

Her er det 9 grader, overskya og ei helvetes møkkalukt ute....*argh!* Ønsker meg for en gangs skyld nordavind, slik at lukta kan gå andre veien. :-((

Så her blir det verken grilling eller andre morsomme lørdagsaktiviteter ute, som f.x å henge opp klesvasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Mornings, Spenning! :-)

Her er det også sol, og jeg har hatt et par blås på altanen. Pluss kaffe da selvfølgelig. Fred og ro i huset; høvdingen sover og snuppa er på hyttetur.

Dessuten blir det antagelig ny pc på meg i dag! Hi hi.

Det er en fiiiiin daaaag...

*Synger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er der det er pent vær? Oslo?

Her er det overskyet og kkaldt.. Men om *se på klokka* to timer er jeg på vei til Oslo :-))

Håper det er bedre der da!

Ha en deilig vårdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...