Gå til innhold

Celulitter!


søkende

Anbefalte innlegg

Et kult ord på et mindre kult problem.

På tv.shop selger de "Comet", "en sensjasjon som er godt bevart av norske vakre kvinner"

????

Hva hjelper mot dette irriterende problemet?

Spør selvfølgelig for en venninne, da jeg IKKE har det!

*ser ingen i øynene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du søker på forum for alternativ-medisin ser du at legen der har vært med i en undersøkelse som bekreftet at kremen faktisk virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snopadame

Hvis du søker på forum for alternativ-medisin ser du at legen der har vært med i en undersøkelse som bekreftet at kremen faktisk virker.

Har noen av dere prøvd den??? jeg har lyst ,men synes den er for dyr hvis den ikke virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thoughtful

Hva tror du?

Trening :-)

Styrketrening for rumpe og lår er beste medisin mot dritten -

Eller gå en tur hver dag -

for eksempel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg har hørt at denne kremen er så pass "sterk" at mange har fått noe som ligner på brannskader på bena... så valget er ditt: celulitter eller brannsår!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du?

Trening :-)

Styrketrening for rumpe og lår er beste medisin mot dritten -

Eller gå en tur hver dag -

for eksempel

Jadda. Holder på!

Men jeg tror ikke DET alene hjelper faktisk.

Hadde man bare vært mann...

*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nunnu

Jeg har prøvd forskjellige kremer etterhvert, men ikke den du nevner. Har også betalt noen tusen i to forskjellige salonger i et desperat forsøk. Kan ikke si at jeg har fått noe utbytte av det, selv om behandleren _påstår_ at det vises godt! Føler meg LURT...

Det som de sier gjør at resultatet ikke blir så veldig synlig, er at jeg egentlig er passe slank fra før. Jeg har trent mer enn de fleste de siste 10 årene (er 33), og lever ganske sunt, så jeg "fortjener" ikke så mye cellulitter... Men noe er det likevel :-S Jeg har forresten brukt p-pillen i mange, mange år, det tror jeg har hatt noe å si. Hadde jeg visst at det kunne ha en slik effekt ville jeg tenkt meg om to ganger før jeg begynte med det...

Leste forresten akkurat en artikkel om dette i Henne som kommer ut i disse dager, konklusjonen der var litt utydelig, men det er ihvertfall ikke LETT å gjøre noe med det. Hvis man legger en masse tid, penger og energi i det, kan man få et visst resultat, men er det verdt det? Det beste vi kunne gjøre var kanskje å akseptere at vi ikke var perfekte?? Man trenger kanskje ikke å se ut som en 14 åring hele livet... Prøver jeg å si til meg selv...

Si likevel ifra når dere oppdager vidunderkuren... Jeg er klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Jadda. Holder på!

Men jeg tror ikke DET alene hjelper faktisk.

Hadde man bare vært mann...

*S*

Det er riktig. Å "bare" trimme er ikke nok til å redusere cellulitter så mye som ønsket. Det må en kombinasjon til. Trening, tørrbørsting av huden og en bra anti cellulittkrem hjelper ofte bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Jeg har prøvd forskjellige kremer etterhvert, men ikke den du nevner. Har også betalt noen tusen i to forskjellige salonger i et desperat forsøk. Kan ikke si at jeg har fått noe utbytte av det, selv om behandleren _påstår_ at det vises godt! Føler meg LURT...

Det som de sier gjør at resultatet ikke blir så veldig synlig, er at jeg egentlig er passe slank fra før. Jeg har trent mer enn de fleste de siste 10 årene (er 33), og lever ganske sunt, så jeg "fortjener" ikke så mye cellulitter... Men noe er det likevel :-S Jeg har forresten brukt p-pillen i mange, mange år, det tror jeg har hatt noe å si. Hadde jeg visst at det kunne ha en slik effekt ville jeg tenkt meg om to ganger før jeg begynte med det...

Leste forresten akkurat en artikkel om dette i Henne som kommer ut i disse dager, konklusjonen der var litt utydelig, men det er ihvertfall ikke LETT å gjøre noe med det. Hvis man legger en masse tid, penger og energi i det, kan man få et visst resultat, men er det verdt det? Det beste vi kunne gjøre var kanskje å akseptere at vi ikke var perfekte?? Man trenger kanskje ikke å se ut som en 14 åring hele livet... Prøver jeg å si til meg selv...

Si likevel ifra når dere oppdager vidunderkuren... Jeg er klar!

Er helt enig med deg i den vanvittige streben etter å se perfekt ut. Cellulitter er helt naturlig. Og enda mer naturlig etter man har født. Ofte hormonelt betinget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Hva tror du?

Trening :-)

Styrketrening for rumpe og lår er beste medisin mot dritten -

Eller gå en tur hver dag -

for eksempel

I følge hudlege Langeland som uttalte seg til Henne, hjelper ikke styrketrening men kondisjonstrening. Eller rettere sagt, kan hjelpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nunnu

Er helt enig med deg i den vanvittige streben etter å se perfekt ut. Cellulitter er helt naturlig. Og enda mer naturlig etter man har født. Ofte hormonelt betinget.

Joda... Har jo fått to barn, og et tredje er såvidt på vei. Ungene mine er vel verdt det!!

Prøver å akseptere det, ja, men lykkes ikke HEEELT... Men det er jo dumt å gremme seg så mye over ting man ikke får gjort noe særlig med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...