Gjest Human error - aka streken Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Håper dere alle har samme flotte været som her. Skal ut i sola nå og gjøre litt saker og ting. Og polere en traktor etterhvert... ;-) *klemmer uhemmet hele veien rundt* 0 Siter
Blésha Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Halloen, håper du har en fin dag også! Ble traktoren fin? 0 Siter
Human error Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Halloen, håper du har en fin dag også! Ble traktoren fin? Jada, ble så blank og fin atte. :-) Og "bonden" sjøl (ikke meg altså) ble kjempefornøyd. Også har han fått et mini-drivhus i vinduskarmen - med urter og krydder. :-) 0 Siter
Gjest dukke Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Takk for tankene... *gode klemmer til deg vennen* 0 Siter
huufsa Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Hei! Du er den fineste streken som finnes ! Vi har faktisk hatt knallvær i dag vi også, til tross for 'laber' værvarsel her på østlandet.... *klemmer masse til deg også** 0 Siter
Gjest trampe Skrevet 5. mai 2002 Skrevet 5. mai 2002 Jepp, været var flott i går, og det ser ut til at det blir det i dag også...!!! Hva med å komme hit og polere bilen min, dere som er så godt i gang...?? ;o)) Tidlig oppe, og griner ikke en gang, ingen av oss... DET ække dåli', eller hur...??? Håper dagen deres blir flott i dag og da!! *moooseklemmer litt..* 0 Siter
Human error Skrevet 5. mai 2002 Skrevet 5. mai 2002 Jepp, været var flott i går, og det ser ut til at det blir det i dag også...!!! Hva med å komme hit og polere bilen min, dere som er så godt i gang...?? ;o)) Tidlig oppe, og griner ikke en gang, ingen av oss... DET ække dåli', eller hur...??? Håper dagen deres blir flott i dag og da!! *moooseklemmer litt..* Fikser det vettu ;-) *pakker ned polervoksen* 0 Siter
Gjest siggy Skrevet 8. mai 2002 Skrevet 8. mai 2002 TUSEN TAKK FOR hilsen, likevel.. DET har vært fint vær i dag også, her... =) Tenker på deg og slenger over noen koser til deg..... maaaaange, faktisk =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.