Gå til innhold

Ryker Johannes eller VK?


Gjest BB-skap-titter

Anbefalte innlegg

Gjest BB-skap-titter

... for jeg regner med at det ikke blir Veronica? Ettersom jeg har skjønt så er hun jo blitt så populær etterhvert.

Altså, hvem tror du ryker? Blir det bæsje-på-leggen-Johannes eller kåte VK?

Og til slutt; har du fått mer sympati for Johannes etter at han felte noen tårer og er lei seg for at han er nominert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bb titter innimellom

Vk bør ryke ut fordi hun er så falsk og er en intrigemaker av de sjeldne. En fjortisjente til tusen.

Johannes er grei han og jeg ser ikke hva han gjør galt.

Verinica er seg sjøl på godt og vondt. Håper hun blir jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiril

Jeg håper VK ryker. Hun er så ekkel, klarer ikke det kom å ta meg blikke hun sender Kristian. Å så tror hun jo at hun er såååååå deilig...ÆSJ.

Jeg synes faktisk Kristian har tapt seg i det siste liker ikke han lenger,derimot Johannes han er gromgutten.Håper han og Veronica blir igjen til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sett så mye på BB i år ,men ut i fra det lille jeg har sett så håper jeg VK ryker ut.... *ringe og stemme* :-)

Veronica er kuul :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blame

Johannes har kommet seg litt i det siste, synes jeg.. VK derimot, fytterakkern. Jeg lurer på om hun faktisk er så blåst at i hodet hennes, ER ting sånn som hun framstiller det..

Egentlig driter jeg i hele BB, men den bærta der provoserer meg..

Anonym BB-titter aka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ser BB i full åpenhet

Håper at Maria vinner. Hun har bare vært snill og grei. Tilogmed trofast mot typen. For BB er jo "nesten" på linje med Temptation Island, sånn sett. Så for meg kan både Johannes og VK ryke ut. Men Johannes kan gå først, for han er så anonym. VK er falsk og teit, så hun kan vi godt irritere oss over en stund til. Blir så kjedelig med bare sånne anonyme typer.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johannes er kjedelig, så han kan godt ryke ut.

VK er falsk og ekkel, derfor bør hun få bli en stund til....slik at hun får sjans til å drite seg ut litt mer enn det hun allerede har gjort mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjakktrekk

Jeg tror og håper at Johannes ryker denne gangen....

Jeg har stemt ut VK to ganger, men jeg tror det blir kjedelig uten noen å irritere seg over.

Johannes burde kanskje stemmes ut for sin egen skyld. Han blir jo nominert igjen og igjen, så han trives ikke med de andre, og føler seg mislikt.

Hadde vært kult om Kristian hadde gått ut før VK slik at han får se video av henne og hvor falsk og løgnaktig hun er før hun er ute, så kanskje han ikke vil ha noe med henne og gjøre etter at alt er over.

Jeg liker Kokken-Tor, jeg! (husker ikke navnet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stemt ut VK to ganger, men jeg tror det blir kjedelig uten noen å irritere seg over.

Johannes burde kanskje stemmes ut for sin egen skyld. Han blir jo nominert igjen og igjen, så han trives ikke med de andre, og føler seg mislikt.

Hadde vært kult om Kristian hadde gått ut før VK slik at han får se video av henne og hvor falsk og løgnaktig hun er før hun er ute, så kanskje han ikke vil ha noe med henne og gjøre etter at alt er over.

Jeg liker Kokken-Tor, jeg! (husker ikke navnet)

Jeg synes VK virker søt, men litt sånn bortskjemt. En som alltid har stått først i køren og fått alt, og derfor mangler litt "dybde". Men nå har jeg sett veldig lite på det da så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...