Gå til innhold

Stor ståhei for ingenting.. (Britney Spears)


Gjest thoughtful

Anbefalte innlegg

Gjest thoughtful

Nå synes jeg det begynner å bli litt vel mye Britney-oppslag i avisene. Who cares om hun tar seg en sigarett (,http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1521984) er jomfru eller ei, eller hvordan hun kler seg?

Iallefall ikke jeg..

Kan de ikke bare la henne i fred?

Skjønner for øvrig ikke hvordan et så normalt pikemenneske kan bli så ufattelig populær verden rundt? Det er jo ikke noe spesielt med henne- hun har en ganske brukbar sangstemme og utseendet er jo helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blame

Det er vel ingen som hadde brydd seg hadde det ikke vært for at hun legger opp til et image som edruelig, jomfruelig og alt det der. Hyklersk, er hun.

:-)

Mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thoughtful

Det er vel ingen som hadde brydd seg hadde det ikke vært for at hun legger opp til et image som edruelig, jomfruelig og alt det der. Hyklersk, er hun.

:-)

Mvh,

Hun tenkte sikkert ikke særlig mye over det da hun sa det, og det er jo noen år siden hun sa det, var det ikke?

Tror ikke det var hennes "feil" at dette med jomfrudommen ble brakt på banen. Hun ble stilt dette spørsmålet av media. Og hun angret visst på at det kom ut, da dette har forfulgt hennes siden.

Det er jo ikke _hun_ som har lagt opp til dette med hennes edruelige og jomfruelige livsstil - det er media. Det var de som stilte disse spørsmålene, for så å fortsette å bringe dette på banen.

Kan ikke forstille meg det presset hun har på seg. Lurer på hvordan hun tenker(??)

Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheerleader

Vel, jeg tror mange bryr seg, fordi alt hun alltid sier offentlig at hun er imot, blir hun tatt i å gjøre. I flere intervju for bare et halvt år siden, sa hun at hun levde "in Christ" og derfor har hun ikke sex før ekteskapet, og holder seg helt unna røyk og alkohol. Hun ble et idol for mange andre ungdommer, som gjør det samme her. Så, kom bilder etter bilder ut i avisene, av Britney med miniskjørt tredd nedover hodet, full som en alke, Britney med vodkaglass i hånden osv osv. Så, sier hun på tur i en sjokoladefabrikk, at sjokolade er bedre enn sex. Så nå kommer det ut bilder av henne røykende. Jeg tror ikke at folk liker å henge henne ut nødvendigvis, de syns bare det er skuffende at hun lyver slik og at hun prøver å fremstille seg selv, som noe hun ikke er.

Se på Christina Aguilera. Hun selger til samme aldersgruppe, men hun har aldri sagt hun er avholds fra verken det ene eller andre. Så hun gjør som hun vil, ifred. Mye smartere, enn det Britney har gjort. Hun har bedt om den negative publisiteten selv, jeg syns det er dårlig gjort mot de småjentene som kjøper alt med hennes navn på, og ser opp til henne, og de gode moralene hun snakker om hele tiden. Det hadde vært bedre om hun var ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...