dussa Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hei alle sammen, vet jeg ikke er så veldig aktiv her inne, men jeg føler bare for og "prate" med noen nå.... Hadde en fæl drøm i natt og som "vanlig" så vet jeg at det ikke bare er en drøm, det er fortiden min jeg gjennopplever, fortiden som jeg ikke husker noe særlig av.... Det jeg drømte var at min far solgte meg til eldre menn for penger. penger som han "trengte" for og kunne gå ut på byen og drikke.... Jeg drømte spesielt om en fyr som var i 50-årene da det skjedde og jeg var vel ca.13.... Jeg husker/drømte at jeg tryglet min far om og ikke selge meg til han, for han slo meg hver gang, så det hadde tydeligvis skjedd før (men det husker jeg ikke enda). Jeg husker at jeg ba pappa om og heller ta sparegrisen min, bare jeg slapp og møte den mannen... Men nei, jeg hadde ikke nok penger og tilby, så jeg ble solgt. Det hele skjedde på et hotellrom i byen som jeg bodde i da. Men ikke nok med det, når den fyren var ferdig så kom det bare en ny inn og brukte meg, den kvelden tror jeg det var 4 menn som tok meg etter tur...... Det er så tungt å huske slike ting, men jeg vet ikke hvordan jeg kan stoppe det, vet ikke hva jeg kan gjøre..... Skulle bare ønske at jeg en gang kunne legge meg uten og frykte slike "oppdagelser", uten og være redd for hva jeg skal drømme, for hva jeg skal få vite.... Er ikke meningen og plage dere med dette, men jeg har ingen andre og prate med nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51948-f%C3%A6l-dr%C3%B8m/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trampe Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Kjære deg, dussa, du plager _ingen_ her inne!! Det er det som er så godt med å være her inne!!! Mister litt munn og mæle når jeg leser innlegget ditt, men jeg vil sende deg mange varme tanker og varme, gode klemmer... Håper du får hjelp til å bearbeide de opplevelsene du har, lille venn...!!! *mange gode varme klemmer og tanker* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51948-f%C3%A6l-dr%C3%B8m/#findComment-206474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dussa Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Kjære deg, dussa, du plager _ingen_ her inne!! Det er det som er så godt med å være her inne!!! Mister litt munn og mæle når jeg leser innlegget ditt, men jeg vil sende deg mange varme tanker og varme, gode klemmer... Håper du får hjelp til å bearbeide de opplevelsene du har, lille venn...!!! *mange gode varme klemmer og tanker* Takk, føler bare at det som skjer inni meg er så ille at hvis jeg forteller det til noen så plager jeg dem, for hvordan skal de forstå det som skjedde når ikke jeg kan gjøre det? Hvorfor skal jeg da plage dem med dette? Men så sier alle at det hjelper og fortelle det, dele det fæle som skjedde med meg. Og jeg prøver...... Men det er godt å høre at jeg ikke plager noen her inne.... Takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51948-f%C3%A6l-dr%C3%B8m/#findComment-207097 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trampe Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Takk, føler bare at det som skjer inni meg er så ille at hvis jeg forteller det til noen så plager jeg dem, for hvordan skal de forstå det som skjedde når ikke jeg kan gjøre det? Hvorfor skal jeg da plage dem med dette? Men så sier alle at det hjelper og fortelle det, dele det fæle som skjedde med meg. Og jeg prøver...... Men det er godt å høre at jeg ikke plager noen her inne.... Takk Hvorfor skal du plage de? Sier du... Men, hva om _du_ikke_plager_noen_?? Hva om de vil hjelpe deg? Noe jeg regner med at det er det de ønsker... Håper du har en/ei som hjelper deg med dette, en psyk eller noe... + venner og evt familie seff!! Stå på dussa, prøv, du skal se det letter deg for hver gang... Ikke sikkert etter første gangen, men etterhvert så vil det lette på trykket ditt.. Lykke til, jeg sender deg all min styrke og trygghet, så det kan bli lettere å få sagt noe/skrive noe... *varme klemmer* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51948-f%C3%A6l-dr%C3%B8m/#findComment-207165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.