Gå til innhold

hvor mange strømpebukser jenter?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

og hva slags og hvilken farge er det på strømpebuksene deres? Jeg har tretti cirka i all slags farger men jeg ønsker meg mange flere. det er godt å bruke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har dilla på strømpebukser.. kjøper haugevis på lindex til 10 kr i alle slagds ukurante farger....kjempegøy med en kul strømpebukse i stedetfor de vanlige brune/sorte....

men hvor mange jeg har det vet jeg ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du mener hele, så har jeg for tiden en. Den er hudfarget, med hold inn og push up og...

Litt vel mye hold inn, egentlig. Hold in'en stopper sånn ca. fem cm. nedenfor.....eh...avføringshullet?....så jeg får en slags trekant øverst mellom låra. Lekkert når man bruker bukser, ser ut som jeg går med en varseltrekant mellom beina. (Hadde kanskje vært kjekt, sånn forøvrig.) Gnagsår får jeg også.

Egentlig så skjønner jeg ikke hva den gjør i skuffen min. *iler ned trappa for å kaste den i søpla*

Da får jeg vel svare en gang til, da, i og med at ting forandret seg litt underveis her: Jeg har_ingen_strømpebukser! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorisisis

Jeg har 12 strømpebukser, fire neongrønne, fire rosa, resten er kjedelige og brune. Desverre har både de neongrønne og rosa raknet ganske mye, jeg har prøvd å redde de med neglelakk, det går sikkert å bruke de toppen en gang til hvis jeg er ekstra forsiktig. Det er jo nesten umulig å få tak i slike fine farger for tiden, de matcher så fint de rosa og irrgrønne ørevarmerne jeg har. Hvis noen har og vil selge til meg så tar jeg gjerne imot, jeg er nesten dessperat nå, 17 mai nærmer seg og det blir snart vær for hotpants og lange støvletter igjen men det er ikke noe særlig når jeg ikke har strømpebukser som matcher. Pliiiiiis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

60-70 stk, tjukke, ull ikke ull, mellomtjukke, tynne. Svarte, brune, hvit, blå, grå, gull, sølv, spraglet. Mange nuppete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

jeg har dilla på strømpebukser.. kjøper haugevis på lindex til 10 kr i alle slagds ukurante farger....kjempegøy med en kul strømpebukse i stedetfor de vanlige brune/sorte....

men hvor mange jeg har det vet jeg ikke....

Har du dilla på strømpebukser du også mmonica? Hvor ofte går du med strømpebukser? Jeg bruker det så ofte som mulig. Tenkte å kjøpe noen røde hvite og blå når det er syttende mai. Hva synes du om bodystocking, brukt det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest molle

Jeg har 12 strømpebukser, fire neongrønne, fire rosa, resten er kjedelige og brune. Desverre har både de neongrønne og rosa raknet ganske mye, jeg har prøvd å redde de med neglelakk, det går sikkert å bruke de toppen en gang til hvis jeg er ekstra forsiktig. Det er jo nesten umulig å få tak i slike fine farger for tiden, de matcher så fint de rosa og irrgrønne ørevarmerne jeg har. Hvis noen har og vil selge til meg så tar jeg gjerne imot, jeg er nesten dessperat nå, 17 mai nærmer seg og det blir snart vær for hotpants og lange støvletter igjen men det er ikke noe særlig når jeg ikke har strømpebukser som matcher. Pliiiiiis.

det finnes mange strømpebukser på lindex. Finnes i mange farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isis

Jeg har 12 strømpebukser, fire neongrønne, fire rosa, resten er kjedelige og brune. Desverre har både de neongrønne og rosa raknet ganske mye, jeg har prøvd å redde de med neglelakk, det går sikkert å bruke de toppen en gang til hvis jeg er ekstra forsiktig. Det er jo nesten umulig å få tak i slike fine farger for tiden, de matcher så fint de rosa og irrgrønne ørevarmerne jeg har. Hvis noen har og vil selge til meg så tar jeg gjerne imot, jeg er nesten dessperat nå, 17 mai nærmer seg og det blir snart vær for hotpants og lange støvletter igjen men det er ikke noe særlig når jeg ikke har strømpebukser som matcher. Pliiiiiis.

Jeg har en rosa strømpebukse. Jeg kan gjerne bytte den bort i en av dine neongrønne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...