Gjest Raglan Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Det gikk ikke i dag ; Link not found ;-((( 0 Siter
Amiga Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Jeg var innom i sted, men vent heller til du har lest mailen fra meg! :-) 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Jeg var innom i sted, men vent heller til du har lest mailen fra meg! :-) Jeg har jo lest og svart på mailen fra deg ;-) 0 Siter
Amiga Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Jeg har jo lest og svart på mailen fra deg ;-) Jeg har svart på den også jeg! ;-) 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Jeg har svart på den også jeg! ;-) Nå har jeg vært inom hotten igjen - var for kjapp til å svare. Kan du se på mailen din hva jeg spurte om ??? 0 Siter
Amiga Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Nå har jeg vært inom hotten igjen - var for kjapp til å svare. Kan du se på mailen din hva jeg spurte om ??? Jeg har svart, til håtten går det helt sikkert ikke, til det er filen alt for stor! :-) 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Jeg har svart, til håtten går det helt sikkert ikke, til det er filen alt for stor! :-) Har lagt inn SMN nå, og ser at joppehoppe og flisa har meg på listen . Hvordan funker dette da ??? 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Jeg har svart, til håtten går det helt sikkert ikke, til det er filen alt for stor! :-) Mente MSN selvfølgelig ;-) 0 Siter
Amiga Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Har lagt inn SMN nå, og ser at joppehoppe og flisa har meg på listen . Hvordan funker dette da ??? Har du ISDN nå? Jeg kan logge meg på og prøve om det går med overføring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.