Gå til innhold

yiiiihaaaa Vant på V75 idag!!


grublings

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer.:-))

Jeg røk på to, - den ene gampen skulle selfølgelig skite i det startbilen gir på gass, og man kan forestille seg åssen det er å løpe 100 meter'n mens man "legger kabel".

Den andre bankeren min ble slått på målstreken. Hadde'n bare rekt ut tunga så hadd'n vunnet!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røk på to, - den ene gampen skulle selfølgelig skite i det startbilen gir på gass, og man kan forestille seg åssen det er å løpe 100 meter'n mens man "legger kabel".

Den andre bankeren min ble slått på målstreken. Hadde'n bare rekt ut tunga så hadd'n vunnet!

:-)

Hehe, ikke lett å være gamp..

"Vant" 30 kroner i lotto i kveld jeg..

.......(glemte å levere kupongen).....

Det ble iallfall ingen utgift ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa Bjørn

Husk at alt som er gratis må man ta med seg. Når du har vunnet har du krav på økonomisk rådgiving. Det har ingen ting med størrelsen på premien å gjøre, så her kan du får en økonomikonsulent gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...