Spenning Skrevet 5. mai 2002 Skrevet 5. mai 2002 Er du her i natt, eller sitter du ute åpusser sykkel??? Kjellern er kanskje stengt nå? *Nattaklem* 0 Siter
Female Skrevet 5. mai 2002 Skrevet 5. mai 2002 Nææ, menlging til meg?..:-) Jeg surra nok rundt her litt i natt, men så ikke meldinga, uvant at det er noe til meg vettu...*s* Jeg var ikke på Kjeller'n i går, ikke pussa jeg sykkel heller.... Satt faktisk med noe pusling i FrontPage.. Har fått litt snusen på CSS, og det ser morsomt ut..:-) Men nå, det er så knallvær, så nå blir det en tur ut på mc for å nyyyyte.... Brooooom...:-)) 0 Siter
Female Skrevet 5. mai 2002 Skrevet 5. mai 2002 Pussige greier.....trodde svaret mitt til deg var borte jeg. La inn et her kl 12:10, men det kommer ikke opp annet enn hvis jeg ser på "List alle innlegg"..jaja... 0 Siter
Spenning Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Skrevet 5. mai 2002 Nææ, menlging til meg?..:-) Jeg surra nok rundt her litt i natt, men så ikke meldinga, uvant at det er noe til meg vettu...*s* Jeg var ikke på Kjeller'n i går, ikke pussa jeg sykkel heller.... Satt faktisk med noe pusling i FrontPage.. Har fått litt snusen på CSS, og det ser morsomt ut..:-) Men nå, det er så knallvær, så nå blir det en tur ut på mc for å nyyyyte.... Brooooom...:-)) Ikke regn med at denne servern oppfører seg normalt, blir borte innlegg her også på forum , men jeg finner dem i Meldinger:-)) Ble det en fin dag og tur i Sola idag? med broooooommmmm brooooommmmmen? 0 Siter
Amiga Skrevet 5. mai 2002 Skrevet 5. mai 2002 Nææ, menlging til meg?..:-) Jeg surra nok rundt her litt i natt, men så ikke meldinga, uvant at det er noe til meg vettu...*s* Jeg var ikke på Kjeller'n i går, ikke pussa jeg sykkel heller.... Satt faktisk med noe pusling i FrontPage.. Har fått litt snusen på CSS, og det ser morsomt ut..:-) Men nå, det er så knallvær, så nå blir det en tur ut på mc for å nyyyyte.... Brooooom...:-)) Hva er CSS? Er det veldig spennende? :-) 0 Siter
Female Skrevet 5. mai 2002 Skrevet 5. mai 2002 Ikke regn med at denne servern oppfører seg normalt, blir borte innlegg her også på forum , men jeg finner dem i Meldinger:-)) Ble det en fin dag og tur i Sola idag? med broooooommmmm brooooommmmmen? Jada, det ble noen mil i dag..knallvær.:-) Bare litt kjedelig å kjøre alene.. Venninna mi har ikke fått ut sin ennå, skal visst ha noe oljeskift sa'a... *hmm* 0 Siter
Spenning Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Skrevet 5. mai 2002 Jada, det ble noen mil i dag..knallvær.:-) Bare litt kjedelig å kjøre alene.. Venninna mi har ikke fått ut sin ennå, skal visst ha noe oljeskift sa'a... *hmm* Ja, du savnet vil noe som satt bak deg å holdt hardt rundt deg i svingene?*lol*:-)) 0 Siter
Female Skrevet 5. mai 2002 Skrevet 5. mai 2002 Ja, du savnet vil noe som satt bak deg å holdt hardt rundt deg i svingene?*lol*:-)) *poof* sa det, så forsvant innlegget jeg skrev.....?? Men det jeg ville si, jeg kjører/trives best _uten_ passasjer.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.