Gå til innhold

Er det meg det er noe galt med?


Gjest missap

Anbefalte innlegg

Gjest missap

I går kveld inviterte jeg en venn på chat, ettersom han har flyttet langt unna.

Problemet med denne vennen er at han hele tiden hinter etter å snakke om sex på chat med meg, men jeg har ikke gitt noen tilbakemelding om dette. Trodde han skjønte hintet når jeg ikke ga noen respons.

Vel, i går begynte han med sexprat, og da bare gikk jeg. I dag fikk jeg en melding på tlf. Han er sint og såret over at jeg kan behandle mennesker på den måten. JEG? Er det jeg som har gjort noe galt her?

Hvordan skal jeg forklare han hvor landet ligger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Human error

Si det som det er - at du ikke ønsker den type prat, men at du gjerne vil ha ham som venn. Da har han valget. Hvis det er så viktig for ham å få prate "dirty" med deg - at vennskapet uten ikke er verdt noe, så er det ikke det. Ubehagelig å ta det opp, javel - men kanskje nødvendig.

Spør deg selv om du i fortsettelsen ønsker usikkerheten rundt "når begynner han neste gang?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FIua

Si det som det er. At du ser på han som en venn og ikke er interessert i å prate om -eller ha- sex med ham.

Vær ærlig, eller dropp ham. Eller kanskje han dropper deg når du sier i fra, men i så fall var han ikke den vennen du ville ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt med deg, men jeg synes du skulle ha sagt klart i fra i stedenfor å bare gå. Det synes jeg er uhøflig.

Men det er jo uhøflig av han å ikke være mer forsiktig til han vet hvor han har deg også, men du skulle nok ha gitt klar beskjed om at du ikke likte dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...