Gå til innhold

SOLEN SKINNER ! hvorfor sitter dere her og glor på en skjerm ?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    13

  • Female

    7

  • vin

    3

  • Lillelurven

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Snipp Snapp Snute

Jeg har vært ute i dag.Satt utafor huset i et par timer,måtte inn å lage middag å nå sitter jeg her.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause her også.. Er nettopp kommet hjem etter en mctur på 14 mil, og har nå "matpause"..

Trur jammen jeg må ut en tur til jeg gitt...en vet aldri hvor lenge værtet holder seg så bra som nå...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Pause her også.. Er nettopp kommet hjem etter en mctur på 14 mil, og har nå "matpause"..

Trur jammen jeg må ut en tur til jeg gitt...en vet aldri hvor lenge værtet holder seg så bra som nå...;-)

Folk som kjører MC tror de er noe spesielt :-) , og de som har katt skal visst også stadig snakke om det, for ikke å snakke om folk som står opp tidlig om morran eller driver med leikarring og går i bunad.....

Ikke si at du har katt, står opp tidlig om morran og har bunad ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Folk som kjører MC tror de er noe spesielt :-) , og de som har katt skal visst også stadig snakke om det, for ikke å snakke om folk som står opp tidlig om morran eller driver med leikarring og går i bunad.....

Ikke si at du har katt, står opp tidlig om morran og har bunad ?

*HULK*

Jeg står (riktignok ufrivilig) opp tidlig om mårran, jeg har ikke bare en, men to katter, dessuten henger det ei bunad i skapet , men den kommer jeg ikke inn i.

Er det virkelig ikke håp for meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bernt Blårøyk

Folk som kjører MC tror de er noe spesielt :-) , og de som har katt skal visst også stadig snakke om det, for ikke å snakke om folk som står opp tidlig om morran eller driver med leikarring og går i bunad.....

Ikke si at du har katt, står opp tidlig om morran og har bunad ?

"Folk som kjører MC tror de er noe spesielt"

Feil.

Vi VET! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bernt Blårøyk

*HULK*

Jeg står (riktignok ufrivilig) opp tidlig om mårran, jeg har ikke bare en, men to katter, dessuten henger det ei bunad i skapet , men den kommer jeg ikke inn i.

Er det virkelig ikke håp for meg???

Joda. Kjøp MC og "join the pack!" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kjører MC tror de er noe spesielt :-) , og de som har katt skal visst også stadig snakke om det, for ikke å snakke om folk som står opp tidlig om morran eller driver med leikarring og går i bunad.....

Ikke si at du har katt, står opp tidlig om morran og har bunad ?

Spesiellt å kjøre mc...mja, moro iallfall.. Og jeg har fremdeles lappen....noe "onkel" fant ut ikke passet for visse andre...*s*

Nope, ingen katt her.

Står ikke opp tidlig om jeg ikke må.. Må opp tidlig midt i uka da, pga jobb som starter kl 07.00....*ugg*

Bunad, klart jeg har bunad...:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

*HULK*

Jeg står (riktignok ufrivilig) opp tidlig om mårran, jeg har ikke bare en, men to katter, dessuten henger det ei bunad i skapet , men den kommer jeg ikke inn i.

Er det virkelig ikke håp for meg???

>>Er det virkelig ikke håp for meg???

At du ikke har MC er et godt tegn, og at du har to katter og bunad trekker litt ned, at du ikke kommer inn i bunaden trekker litt opp igjen. hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bernt Blårøyk

>>Er det virkelig ikke håp for meg???

At du ikke har MC er et godt tegn, og at du har to katter og bunad trekker litt ned, at du ikke kommer inn i bunaden trekker litt opp igjen. hehe :-)

Kanskje det er to hannkatter som er lite hjemme også? + i boka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Spesiellt å kjøre mc...mja, moro iallfall.. Og jeg har fremdeles lappen....noe "onkel" fant ut ikke passet for visse andre...*s*

Nope, ingen katt her.

Står ikke opp tidlig om jeg ikke må.. Må opp tidlig midt i uka da, pga jobb som starter kl 07.00....*ugg*

Bunad, klart jeg har bunad...:-))

Kunne fått igjen lappen fra onkel, men gadd ikke. Like etter ble kompisen drept på Lambertseter, kjørte en Yamaha 750 --tvers gjennom-- en folkevogn i 140-150 km/t. Begravelse, dobbel, det satt en annen kompis bakpå. Jeg hørte smellet og så restene.... glemmer ikke det så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er vel lov for andre å gjøre det også?

Nei-nei, Ha dere vekk, intenett er bare mitt, mitt, mitt....

Ved nærmere ettertanke blir det vel litt kjedelig alene, så okei da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Joda. Kjøp MC og "join the pack!" :)

Blir litt dyrt skal man ha noe ordentlig og sikkert. En "slingrepetter" av en 100 ccm er ikke brukbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei-nei, Ha dere vekk, intenett er bare mitt, mitt, mitt....

Ved nærmere ettertanke blir det vel litt kjedelig alene, så okei da... :-)

Fordi jeg har vært på tivoli og på tur heeele dagen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

>>Er det virkelig ikke håp for meg???

At du ikke har MC er et godt tegn, og at du har to katter og bunad trekker litt ned, at du ikke kommer inn i bunaden trekker litt opp igjen. hehe :-)

Og konklusjonen må da være at jeg er helt middels????!!!!!!

NEI! Det var nesten verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne fått igjen lappen fra onkel, men gadd ikke. Like etter ble kompisen drept på Lambertseter, kjørte en Yamaha 750 --tvers gjennom-- en folkevogn i 140-150 km/t. Begravelse, dobbel, det satt en annen kompis bakpå. Jeg hørte smellet og så restene.... glemmer ikke det så lett.

Å nei, sånnt glemmer en nok ikke...

Glad jeg ikke har vært borti noe sånt, og håper for all del at jeg slipper det også....*bank i bordet*

Ikke så fristende å kjøre mc etter å ha opplevd såpass...

Leit med kompisen din....sorry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Fordi jeg har vært på tivoli og på tur heeele dagen.....

Nå er det tivolitid igjen ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Og konklusjonen må da være at jeg er helt middels????!!!!!!

NEI! Det var nesten verre!

Du får lære å leve med det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei-nei, Ha dere vekk, intenett er bare mitt, mitt, mitt....

Ved nærmere ettertanke blir det vel litt kjedelig alene, så okei da... :-)

Jeg har faktisk sovet litt ute nå.

Mat og pils i sola gjorde meg trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...