Gå til innhold

Planter HASTER!!!


gizmok

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke et spørsmål som egner seg på disse sidene, men det er her jeg har pleid å få fortest svar, så jeg prøver meg likevel, jeg:

Var på Platasjen i dag og kjøpte blomster til kassene mine. Kan jeg plante dem ut i dag? Vil så gjerne overraske mannen min når han kommer hjem. Legger til at jeg bor på Østlandet, og at det har vært litt kaldt om nettene her. Er derfor litt usikker på om plantene tåler det.

Kjempetakknemlig for raske svar. Har bare en times tid på meg.....

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry,litt sent med svar nå kansje...men jeg gjør det likevell.Hvilke planter er det du har kjøpt da? Noen _kan_ tåle å stå ute,selv om det er litt kaldt (kommer jo seff an på _hvor_ kaldt da...)

I verstefall kan du jo ta med kassene inn om kvelden,til været blir varmere nattestid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...