Gå til innhold

Poetica,Raglan,retvizan og flisa

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Når jeg henter gubben i byen på torsdag så skal han få sette seg foran pc`n og fjerne elendigheta. Det skal bli spennende å se om maskina i det hele tatt lar seg vekke til live når jeg kommer hjem i kveld. Da vi dro så det ikke ut som om det var noe som funket..... *sukk*. Så her sitter jeg i byen og skriver.

Har hatt ei fin helg. Var i byen en tur i går og tittet på folk og handlet noe småtterier. Gubben sier at det blir så dyrt når jeg besøker han....hehe. Været var grått og surt og det regnet innimellom.

I dag har det vært mye sol men kald vind. Vi dro avgårde for å finne Lian, men havnet i nærheten av fjellsætra. Derfra gikk det vei til Lian så vi ruslet avgårde og gledet oss til kaffe og vafler når vi kom frem. Lian var selvfølgelig stengt p.g.a. konfirmasjon så det var bare å snu og tusle tilbake til bilen. Vi var ute i neste 2 timer og det var herlig. Kaffe og mat da vi kom hjem og nu er det på tide å starte med middagen før jeg drar hjem til Orkdalen alene.

I neste uke drar vi til Bergen.... jiiiippppiiiiiii!!!

*klemmer til alle*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52055-poeticaraglanretvizan-og-flisa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raglan

Her har det også strømmet på med dritt, men det er ganske greit å bli kvitt det. Og med nyoppdatert antivirusprogram er alt ok.

I dag syklet vi formiddagstur med hunden, og det var herlig. Nyslått gress som luktet deilig, sol og mange andre som syklet.Og masse blide folk i finværet.

Etterpå var det hjem og jobbe litt i den forhatte hagen ( hater hagearbeide, og kunne gjerne hatt egen gartner eller asfalt).

Sneik meg inn og laget middag.

Etterpå syklet vi til svigermor og drakk kaffe. Det var tungt å sykle hjem igjen, men vi gikk av i de verste bakkene.

Sender deg en mail når du har fått orden på all virusen.

Vi startet lørdagen med å reise til byen for å kjøpe presang til svigermor - vi skulle i 70-års lag om kvelden, det endte opp med ny hagemøbelgruppe i tre med DYRE puter til oss selv.....ja, for hva er vel en veranda om man ikke kan sitte på den? :-) Så var det hjem å skifte og reise i lag....jeg tenkte det ble DEN kvelden, - men det ble en kjempkoselig kveld med mye god mat og fruktbare diskusjoner! :-) Tenk, en av onklene er SV'er på sin hals, så det ble liltt politikkprat også! hehe

Så var det rett hjem. og på morgenen søndag stod jeg opp og bakte muffins og så ryddet vi inn alle klærne i klesskapene våre, etter å ha sortert ut og vasket og pusset opp veggene, - klokka 14.00 sto bursdagsbarna på utsiden, i altfor varme bursdagskjoler og strømpebukser, -det var 22 varmegrader i skyggen! Hun som vi feiret, 5 og 3 månedingen......fikk ny bikini og det satte da standarden for den senere opptreden for gjestene, ut på verandaen fløy de i pensko og undertøy, mens de spiste pølser og gelé! hehehe. Sånne barnebursdager er egentlig slitsomme - for oss! :-).....og så var helga over!....synd!

Sola skinner i dag også, og i dag skal vi hente hagemøblene - spennende! .-)

Gjest retvizan

*Hmph*

Denne meldinga har jeg ikke fått med meg før nå!

Rolig og fredelig helg, snuppa har vært på hyttetur sammen med ei venninne. Holder ellers på å få ting i boks til den store høvdingdagen + gå gjennom utstyrslista for snuppa's danmarkstur. En haug med treningsklær, drakter, leggbeskyttere osv osv....*pes*

Har ellers drevet og kopiert opp alle filene på maskinen, sånn i tilfelle den kræsjer igjen. Og det gjør den jo med jevne mellomrom. :-/

Nydelig vær, sol, nærmest vindstille og...skal vi se....akkurat nå er det 17,2 grader ute!

Klemz.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...