Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jepp, sånn sjenerthet kan gå over på et minutt elns... Eller ho kan ha det leeeeeenge, som meg.. (er det enda jeg..) Tro det eller ei..

Men øvelse gjør mester da.. Hmm, hadde du det sånn også?? Friere fra 3.-4. klasse...?? Da kjenner du til begge sider, tenkte jeg på... ;o))

Jepp, er enig i at den blåe og røde bunaden er de fineste, men jeg kler rødt best, så den var jo grei.. Håper du får deg en snart da.. *s*

Ha en flott dag, Poetica!!

*klem*

Jeg var nok mer som 14 åringen, enn som den eldste jenta mi. Var frrrryktelig sjenert, er det faktisk enda, men klarer å skjerpe meg så det nesten ikke er merkbart. :o)

*reklem*

Fortsetter under...

Så fin rapport da! :-)

Tok selvfølgelig en titt på bildene også, du har vakre barn, frue. Må snart tenke på å begynne på bunadsyinga jeg også, venter bare på at leddgikta skal roe seg litt. Sydde hardangerbunad til snuppa i fjor, men til komfirmasjonen skal hun få blå rogalandsbunad.

Kommer bildene på hjemmesida di etterhvert?

Hilsen

Takk, takk! :o)

Bildene er på hjemmesiden de, har bare ikke lenka det fra hovedsiden og tilbake enda. :o)

Jøss, skal jenta di få TO bunader hun da? For en luksus! *imponert*

:o)

Gjest retvizan

Takk, takk! :o)

Bildene er på hjemmesiden de, har bare ikke lenka det fra hovedsiden og tilbake enda. :o)

Jøss, skal jenta di få TO bunader hun da? For en luksus! *imponert*

:o)

Det var egentlig ikke meninga at hun skulle få no' bunad før komfirmasjonen. Hun spurte imidlertid pent om hun kunne få bunad i stedet for den nye pc-pulten vi hadde lovt henne, og etter litt betenkningstid så sa vi ja. Hadde aldri vært borti hverken perlebroderi eller hardangersøm før, he he, men jeg hadde fryktelig lyst til å se om jeg fikk det til. Det gikk helt greit, og 17 mai i fjor var den klar!

Om et par år så får barnebarnet overta den. :-)

Pss...kan sende bilde av den til deg.

Det var egentlig ikke meninga at hun skulle få no' bunad før komfirmasjonen. Hun spurte imidlertid pent om hun kunne få bunad i stedet for den nye pc-pulten vi hadde lovt henne, og etter litt betenkningstid så sa vi ja. Hadde aldri vært borti hverken perlebroderi eller hardangersøm før, he he, men jeg hadde fryktelig lyst til å se om jeg fikk det til. Det gikk helt greit, og 17 mai i fjor var den klar!

Om et par år så får barnebarnet overta den. :-)

Pss...kan sende bilde av den til deg.

Ja, send meg bilde!! :o)

Annonse

*klump* enda jeg stålsatte meg! :-)

....jeg har 2 igjen jeg da!

Hehe...du er ei sånn skrikarkjerring som meg du, flisa... :o))

Du fikk vel sett på bildene også?

http://home.c2i.net/merethed/miriamskonfirmasjon.htm

Ett av bildene viser ansiktsuttrykket på konfirmanten, når hun oppdager at jeg satt og tørket tårer - IGJEN! (Lett overbærende smil, fra scenen) De synes jeg er uforbederlig. Kan du fatte det'a? ;o)

Nå er det bare ei igjen, så er de alle konfirmert og "ferdigfeira", men neppe ferdiggrått for! :o)) (8 år igjen, det er bra, så en rekker å få inn nok penger! :op )

Snoopy_Syttifire

Så fin rapport da! :-)

Tok selvfølgelig en titt på bildene også, du har vakre barn, frue. Må snart tenke på å begynne på bunadsyinga jeg også, venter bare på at leddgikta skal roe seg litt. Sydde hardangerbunad til snuppa i fjor, men til komfirmasjonen skal hun få blå rogalandsbunad.

Kommer bildene på hjemmesida di etterhvert?

Hilsen

*snufs* jeg ble rørt av bare å lese rapporten. Husker da jeg så Beate i bunaden første gang, hjertet hoppet i meg og jeg er sikker på at jeg trakk pusten fort :o).

Akkurat som da jeg så sønnen i finstasen til bryllupet, det kan nesten ikke beskrives. Det er slike øyeblikk som fester seg og blir der for evig og alltid. I allefall tar jeg dem frem med jevne mellomrom og koser meg med dem. Er man mamma så er man mamma.

Et under at jeg kom meg inn på maskinen, den er visst halvdød :o). Men slik får den være til gubben forbarmer seg over den, og når skal han få tid til det tro.....hmmmmm.

Nu skal jeg ut og sykle eller gå meg en tur. Hadde planer om å male litt i dag men ser ikke ut for at det blir noe av.

*klemmer*

Gratulerer med vel overstått, jeg skulle ha gjort det før, men har vært litt trøtt og sliten i det siste.

Rapporten var rørende og bildene flotte! :-)

Pengene går vel fort unna kan jeg tenke meg! Og så syns jeg at minstejenta skal få lov til å fortsette å bruke ordet DRITTKULT *ler* ;-)

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...