Gå til innhold

News igjen


Lillemus

Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn har jeg klart å få til et annet symbol foran newsgeuppa no.alt.mat enn foran resten! Foran resten er det bilde av noe som ser ut som en sammenbrettet avis liggende litt på skrå, men foran no.alt.mat ligger avisen rett + at det er en blå pil som peker nedover der??? Hva betyr det? Gjør det noen forskjell? Jeg har stoppet abonnementet og startet det igjen uten at det gjorde noen forskjell på symbolet. Bruker boradpark-newsleseren om det har noen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har broadpark en egen newsleser? Eller mener du at du bruker broadpark sin news-server?

Jeg går ut fra at det over er tilfelle, og at du bruker Outlook Express: Hvis det ikke er blå pil betyr det at mappen ikke er satt til synkronisering. Dette endrer du på ved å høyreklikke på mappen, velge Synchronization settings og den innstillingen du ønsker. Hvis du ikke alltid leser alle meldingene lønner det seg å bruke "headers only" - da går det kjappere å oppdatere.

At mappen ligger rett vet jeg ikke hva betyr, det kan hende du har en annen versjon enn meg (jeg har 5.5) som bruker litt annerledes ikoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har broadpark en egen newsleser? Eller mener du at du bruker broadpark sin news-server?

Jeg går ut fra at det over er tilfelle, og at du bruker Outlook Express: Hvis det ikke er blå pil betyr det at mappen ikke er satt til synkronisering. Dette endrer du på ved å høyreklikke på mappen, velge Synchronization settings og den innstillingen du ønsker. Hvis du ikke alltid leser alle meldingene lønner det seg å bruke "headers only" - da går det kjappere å oppdatere.

At mappen ligger rett vet jeg ikke hva betyr, det kan hende du har en annen versjon enn meg (jeg har 5.5) som bruker litt annerledes ikoner.

News-server da. :o) Det var det ordet jeg brukte først, men så var jeg ikke sikker på om det var rett. Du skjønte i alle fall hva jeg mente! Og jeg klarte å fikse det, til tross for at vi har den på norsk. Takk og takk! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...