sats Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Hei og hoppsann! Mener ikke å ødelegg noe med "tvilsomme" mailer til UFB-lista, det er virusen sitt verk det, ja. Ellers har jeg ligget litt lavt i terrenget her inne på DOL de siste dagene. Vært ute hele dagene i det flotte været. Har enda ikke fått mensen og blir snart tullete. Skal nok på UL denne uka, og får vel beskjed om å begynne på en tablettkur. Er lei av mensmurringer og ømme pupper samt vekslende humør for tiden. Samtidig må jeg innrømme at tanken på at jeg KAN være gravid sniker seg inn stadig oftere. Egentlig er det helt tøys å tenke sånn, for jeg har jo testet negativt. Unnskylder meg selv med at det er to uker siden og at det var om kvelden etter masse væskeinntak. Neida, det blir nok spraystart snart på meg også, og tur til køben rundt 10 juli. Klinikken stenger den 15. så vi har litt dårlig tid. Har regnet ut at jeg minst må ha mensen til 17. mai for å rekke det, hvis ikke må jeg vente til august. De har stengt i tre uker. Jeg orker bare ikke mer venting, og så er det så greit at feriepengene kommer i midten av juni. Hvordan går det så med deg? Når kan du ta fryseforsøket? For å komme med en solskinnshistorier: Søsteren til min svigerinne hadde hatt 3 icsi forsøk uten resultat, og på fryseforsøket var det bare ett egg som var egnet til innsetting. Resultatet er nå en gutt på halvannet år, og denne uka fikk hun satt inn 2 nye egg etter icsi-medoden i haugesund. Søskenforsøk. Det hjelper meg å holde motet oppe. Hun fikk fryse ned noen nå også. Er det bare vi som er uheldige med eggene? Jeg og mannen min synes det er så rart siden legene alltid sier at eggene er kjempefine og har delt seg etter kokeboka.... Vel - vi "snakkes" vel. Klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52096-til-yogi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Hei Du ødelegger ikke med tvilsomme mailer på UFB lista. Det har ramlet inn noen der, men bare en av de har vært fra deg. Ertet bare littegranne. Har du kanskje meldt deg inn på lista siden du dukket opp der? Merkelig med du som ikke får mensen. De tegnene du har er jo typiske for både den og graviditet. Tror det kan være greit for deg å få avklart hvordan det ligger an nå. Var det ikke denne uka du skulle til undersøkelse? Vi venter til høsten før vi prøver de nedfryste. Først og fremst (akkurat som deg) går jeg og venter på mensen. Det to 11-12 uker i fjor sommer etter aborten. Må jeg vente like lenge denne gang, så får jeg den nok ikke før i juni en gang. En annen grunn for at jeg ville vente var at jeg følte trang til å legge den siste aborten helt bak meg. Nå ser jeg jo også fordelen med at det kanskje ikke blir så mye å betale heller fra høsten av. 5.000 koster det for tilbakesetting av opptinte egg. Det passer oss fint nå som vi snart skal i gang med å bygge hus. Det var skikkelig koselig å treffes ute den kvelden. Det hadde vært kjekt å gjenta det. Enig med deg, ingen vits i å sitte foran PC’en i det fine været nå. Vi hadde en fantastisk dag i går. Var ute og syklet sammen med noen venner. Havnet på Vistestranda. Der var det jammen meg noen som badet. Akkurat det tror jeg at jeg venter med. Hadde ikke mye lyst til å være inne og jobbe i dag. Det er jo bare så herlig ute. Får helt sommerfølelse jeg. ) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/52096-til-yogi/#findComment-207666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.