Gå til innhold

For mørke bilder?


Gjest Hobbywebber

Anbefalte innlegg

Gjest Hobbywebber

Jeg har laget en hjemmeside for en kunstner og har tatt bilder av maleriene hans med digitalkamera. Nå mener han at bildene er for mørke. Han mente at de har blitt mørkere enn de var tidligere, men jeg klarer ikke se at de er blitt mørkere enn da jeg lagde siden for noen måneder siden. På min maskin ser de helt greie ut.

Så derfor tenkte jeg jeg skulle spørre dere om dere synes bildene er for mørke på deres skjerm. Eller kanskje det bare er vårlyset som gjør at bildene ser mørke ut på hans maskin. Orker liksom ikke lysne alle bildene i photoshop på nytt igjen hvis jeg ikke må. Det tar jo en evighet, for det er snakk om en del bilder.

Så de som gidder, kan dere ta en kikk og si hva dere synes?

http://www.garman-vik.no/Galtung_oversikt.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De ser helt fine ut hos meg. Kanskje skjermen hans er på vei til de evige jaktmarker? Jeg måtte skifte ut min skjerm for ikke så lenge siden etter den langsomt ble mørkere og mørkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hobbywebber

Lyssettinga ser ut til å være helt OK den.

Dæver'n hvor godt jeg likte de bildene!

Fint å høre at du liker dem, alle er ikke solgt så har du noen tusenlapper å avse så er det bare å sende kunstneren en mail...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mellomtonene er en liten tanke mørke på bildene; og ville justert dem i et dertil egnet program; eksempelvis Adobe Photoshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...