Gå til innhold

Gjøre linkvinduet bredere på DOL ?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Jeg trodde det ikke gikk an, men ved å klikke på det smale vertikale hvite området rett til høyre for linjalen (linjalen = den grå midt på til å dra opp og ned ) og holde musknappen inne, kan man øke bredden på linkvinduet til venstre (det med titlene) så man ser mer av linkene. Da slipper jeg å dra den horisontale linjalen fram og tilbake for å se hele titlene når de trapper seg mot høyre. Det har alltid irritert meg, men nå ble det bra siden jeg har mye plass til høyre som er tomt og hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd det bare virker når forumet er så fullt av innlegg at rullefeltet kommer frem.

Working on a solution for that too? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kengun

Synd det bare virker når forumet er så fullt av innlegg at rullefeltet kommer frem.

Working on a solution for that too? :-)

Det funker til og med når det kun er 1 eller 2 linker! Så du får forsøke igjen, Grublings :-) - Ta musepekeren bittelitt til høyre for den vertikale slideren i "linkevinduet", hold nede venstre museknapp og dra :-)

mvh www.kengun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på hvilken browser man har tror jeg, jeg får det ikke til nå, men i fjor gikk det greitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Synd det bare virker når forumet er så fullt av innlegg at rullefeltet kommer frem.

Working on a solution for that too? :-)

Tror det bare er når toppramma mangler, spørs hvilken startlink du bruker. Prøv med rotlink på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Dette får selvfølgelig ikke jeg til.

Du kan få gråte litt på skulder'n min ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...