Gå til innhold

Til dere som prøver å gå ned i vekt!


Gjest en storemy

Anbefalte innlegg

Gjest en storemy

Hvilken trivselsvekt går dere for?

Hva gjør dere for å komme dere ned dit? Trenger ideer og inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slankepia

Jeg skal ned til 70 kg....for da er jeg normalvektig...høyere krav enn det har jeg ikke! Men har mange kg igjen til det.

For tida går jeg på cambridgekuren..har gått på den i snart 2 uker nå. Skal snart begynne å spise igjen - men sunt! I tillegg trener jeg. Også har jeg slankedagbok på Slankenett - synes det er kjempekjekt. Da har man liksom et fellesskap og det synes jeg er motiverende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Begynner på Grete Roede-kurs i morgen.

Skal ned i 80 kg i første omgang, målet er 70...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned to størrelser i klær, iallfall i første omgang. vi starter idag....spiser knekkebrød istedet for brød, ingen sauser, rømmemat eller fløte/smørmat utenom i helgene...også drikker jeg minst 2 l vann per dag for det har jeg ikke gjort før. Med andre ord..vi prøver oss fram for å se hva som virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned 2 størrelser i bukser, jeg har begynnt med 15 km sykkel foran TVn, trening med vekter på overkroppen og dans. Så prøver jeg å minske på inntak av sukker og fett! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned til 70 kg....for da er jeg normalvektig...høyere krav enn det har jeg ikke! Men har mange kg igjen til det.

For tida går jeg på cambridgekuren..har gått på den i snart 2 uker nå. Skal snart begynne å spise igjen - men sunt! I tillegg trener jeg. Også har jeg slankedagbok på Slankenett - synes det er kjempekjekt. Da har man liksom et fellesskap og det synes jeg er motiverende

Hvor mye har du tatt av med pulveret da? Jeg tenkte å kjøpe Nutrilett i dag, føler meg så fæl om dagen, var flink før jul, men nå har det sklidd helt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest laika

Jeg skal ned to størrelser i klær, iallfall i første omgang. vi starter idag....spiser knekkebrød istedet for brød, ingen sauser, rømmemat eller fløte/smørmat utenom i helgene...også drikker jeg minst 2 l vann per dag for det har jeg ikke gjort før. Med andre ord..vi prøver oss fram for å se hva som virker.

hei! :-)

jeg har prøvd det meste innen slanking, - cambridge, noka,grete roede, piller etc etc.

Det som funket best for meg og hvor jeg holdt vekten etterpå, var Grete Roede. Pulverkurer kan man fort legge på seg igjen etterpå!

MEN nå har jeg nok en gang gått mye opp i vekt det siste halvåret. Veide 85 og har en idealvekt på 70.

Denne har jeg nå bare 4 kg igjen før jeg har nådd.

Hvordan?

Fikk høre om dybdevarme via en venninne, og bestemte meg for å prøve.

Du går til en Vip-klinikk(hud og kropsspleie)

Der får du 12 ganger (a 50 minutter) for ca 2000 kroner. (JA det koster!)

Du blir pakket inn i og det settes på varme. Denne varmen inneholder infrarød stråling som "løser opp" fett, og du svetter som bare det!

I tillegg følger du en slanke-diett som har lavt karbohydrat-innhold. Det går kjempefint!

Har gått ned 11 kg etter å ha gjennomført dette, og det tok meg fem uker! :-)

prøv, det funker! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...