Gå til innhold

Hofteproteser til 7-åring?


musikeren

Anbefalte innlegg

Er det for tidlig eller? Er de vanskelige å gå med? Åssen er de i forhold til mulige ryggskader? Kan de påvirke sentralnervesystemet? Bare lurer jeg asså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Boblymamma

Å herregud.

*rister på hodet og ler litt*

Hei musikeren :-)

Nå har jeg gått igjenom det med hofteproteser og hofteleddsdysplasi.De setter ikke inn proteser på en unge fordi han vokser.Han må vente til han blir ferdig utvokst i 18 års alder.Du kan få henvisning til Kromprinsesse Mærtha hospital i Oslo ,der er de flinke med slike problemer .

Proteser settes inn på eldre folk og folk som har HD i voksen alder som ikke det er blitt gjort noe med.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei musikeren :-)

Nå har jeg gått igjenom det med hofteproteser og hofteleddsdysplasi.De setter ikke inn proteser på en unge fordi han vokser.Han må vente til han blir ferdig utvokst i 18 års alder.Du kan få henvisning til Kromprinsesse Mærtha hospital i Oslo ,der er de flinke med slike problemer .

Proteser settes inn på eldre folk og folk som har HD i voksen alder som ikke det er blitt gjort noe med.

hilsen

Tror det var mer en spøk fra gamle musikerns side over mitt innlegg på foreldreforum. Det var i alle fall slik jeg tålket innlegget hans:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...