Gå til innhold

Hvorfor kan han ikke skjønne at han heller burde holde kjeft?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars, han må jo få lov til å være den han er, han er vel ikke vant med å takle pressens møkkaarbeid, ikke de durkdrevne klarer jo det engang. Jeg håper han tar lærdom av alt dette og nekter å uttale seg ved senere anledninger, man blir så alikevel ikke sitert korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, han må jo få lov til å være den han er, han er vel ikke vant med å takle pressens møkkaarbeid, ikke de durkdrevne klarer jo det engang. Jeg håper han tar lærdom av alt dette og nekter å uttale seg ved senere anledninger, man blir så alikevel ikke sitert korrekt.

Tror ikke det er noe stakkars han nei, jeg tror han elsker det....

Jeg synes det er direkte usympatisk ovenfor datteren sin. Det kan ikke nærme seg en journalist en gang før det ryr ut; "bla bla bla..."

(hm, har jeg sett for mye BB nå tro?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...