Gå til innhold

"Lungebrann"


Gjest Christell

Anbefalte innlegg

Gjest Christell

I går begynte jeg å få vondt i lungene. Føles som om det brenner i dem, og så må jeg hoste for å "løsne" opp litt. Det blir forøvrig litt hosting hele tiden....

Det er ubehagelig å gå med litt tempo, og ellers å utføre all aktivitet som hever pulsen.

Er ikke forkjølet eller snørrete, men har leddsmerter som jeg vanligvis får ved feber.

Noen med ideer om hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supermamman

Heisann. Slik du beskriver det, hadde jeg det for en stund siden, og da hadde jeg lungebetennelse. Så jeg ville definitivt ha gått til doktoren viss jeg var deg !. Jeg hadde heller ikke feber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

Heisann. Slik du beskriver det, hadde jeg det for en stund siden, og da hadde jeg lungebetennelse. Så jeg ville definitivt ha gått til doktoren viss jeg var deg !. Jeg hadde heller ikke feber.

Det er mulig å ha lungebetennelse uten feber, så jeg ville tatt en tur til legen.

Med antibiotika går det som regel over ganske fort.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christell

Det er mulig å ha lungebetennelse uten feber, så jeg ville tatt en tur til legen.

Med antibiotika går det som regel over ganske fort.

God bedring!

Jeg fikk feber i går, og følte meg veldig elendig. I dag føler jeg meg noe bedre, men det er nok fordi det er tidlig på dagen. Fikk legetime i dag, så da får jeg sjekket opp i det.

Tusen takk for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...