Gå til innhold

SIM City - vanskelig/dårlig spill?


Gjest nysgjerrigpetra

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrigpetra

Har kjøpt SIM City, men skjønner ingenting av spillet. Synes faktisk det virker kjedelig.

Noen som gidder å hjelpe meg med noen tips om hvordan jeg spiller dette spillet?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest motisaz

hvilken type?

sim city 2000??

det er et fantastisk bra spill!! desverre virker det ikke lenger på min maskin, fordi jeg har winfows 2000 ):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lese bruksanvisningen som ligger inni coveret:-)

Datra mi på 8 år driver en del med det spillet så det kan vel ikke være så veldig vanskelig!????

Vi har en hel del SIM-spill og de er helt ok.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spilt dette, men jeg har en 6 åring og en på snart 15 som spiller litt. Du må søke jobber og mate de som bor i huset. Det er bygget opp som ett vanlig hjem, hvor de som bor der må jobbe og tjene penger for å kjøpe det det har bruk for.

Dette fungerer som i en vanlig familie, tror jeg da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sim city er et vanskelig spill, absolutt ikke dårlig! Det er det spillet jeg har brukt mest tid på noen gang. Nå er det noen år siden... Det viktigste du gjør er å lese manualen. Det er så utrolig mye som skal stemme med hverandre i byen. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sim city er et vanskelig spill, absolutt ikke dårlig! Det er det spillet jeg har brukt mest tid på noen gang. Nå er det noen år siden... Det viktigste du gjør er å lese manualen. Det er så utrolig mye som skal stemme med hverandre i byen. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke spilt dette, men jeg har en 6 åring og en på snart 15 som spiller litt. Du må søke jobber og mate de som bor i huset. Det er bygget opp som ett vanlig hjem, hvor de som bor der må jobbe og tjene penger for å kjøpe det det har bruk for.

Dette fungerer som i en vanlig familie, tror jeg da:-)

Du tenker på the sims du. Det er et helt annet spill. Sim city 200 er et spill hvor du skal bygge og styre en hel by

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på the sims du. Det er et helt annet spill. Sim city 200 er et spill hvor du skal bygge og styre en hel by

Yepp, du har helt rett, vi har begge spillene og jeg rotet dem sammen.

Takk for rettelsen:-))

Nyt dagen:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...