Gå til innhold

Handleglad...eller gal?


Kvinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg innrømmer det gjerne! Pengene brenner i lomma og jeg elsker å få i hus pakker og esker og alskens rart som skal monteres, skrus sammen eller henges opp. Som regel shopper jeg på den måten at jeg legger i kurven, går noen skritt, finner neo som er bedre og springer tilbake med det første, - og sånn går det gjennom hele butikken, og de fleste ganger kommer jeg ut med - INGENTING, og syns jeg har vært flink! hehehe

Det er jo helt vanvittig, men sånn er det i alle fall! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Det går tel hælvete uansett! Æ handla tulling når æ føl førr det, og tar støyten ætterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer det gjerne! Pengene brenner i lomma og jeg elsker å få i hus pakker og esker og alskens rart som skal monteres, skrus sammen eller henges opp. Som regel shopper jeg på den måten at jeg legger i kurven, går noen skritt, finner neo som er bedre og springer tilbake med det første, - og sånn går det gjennom hele butikken, og de fleste ganger kommer jeg ut med - INGENTING, og syns jeg har vært flink! hehehe

Det er jo helt vanvittig, men sånn er det i alle fall! :-)

Problemløsning på høyt nivå! Trudde bare det var meg som handla på den måten jeg ;-)

Nå kan vi jo se på det som mentalhygiene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET avgjør saken.

Ny pc i ettermiddag!

YIIIIHAAAA!!! :-)

...hørte jeg et liiite "takk for opplysningen" ? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DET avgjør saken.

Ny pc i ettermiddag!

YIIIIHAAAA!!! :-)

...hørte jeg et liiite "takk for opplysningen" ? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

...hørte jeg et liiite "takk for opplysningen" ? ;-)

En stor, våt smask til deg! :-)

Nå har jeg vingla i dagevis mht dette, men i dag så hopper jeg i det. Hmm...det er i juni disse himmelske skattepengene kommer, stemmer???

*leiter febrilsk etter Her & Nå kortet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest J@j@men

...hørte jeg et liiite "takk for opplysningen" ? ;-)

Stemmer i det fyren sa om at det ikke trenger koste så mye!!!

Er jeg deppa flyr jeg rett til Europris, Tier'n, Big og lignende lavpriskjeder hvor de selger all mulig billig dritt.

God terapi i litt handling! Er det billig har du råd til å sende det på loppemarked i første ryddesjau.

Hurra! Jeg er normal allikeval!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Stemmer i det fyren sa om at det ikke trenger koste så mye!!!

Er jeg deppa flyr jeg rett til Europris, Tier'n, Big og lignende lavpriskjeder hvor de selger all mulig billig dritt.

God terapi i litt handling! Er det billig har du råd til å sende det på loppemarked i første ryddesjau.

Hurra! Jeg er normal allikeval!

Billig my ass. Jeg svidde av 15.000 kr etter dette innlegget.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...