Gå til innhold

Tenk litt på meg nå, kanskje????


Piamor

Anbefalte innlegg

Synes såååå synd på meg selv. sitter her med hjemmeeksamen, skal levere om ei uke..... Ikke det at oppgaven er så ille, men det er jo så kjedelig å sitte å skrive!!!!!

Kanskje dere skal tenke litt på meg og synes litt synd på meg som må sitte inne i finværet og skrive???? (Og hva pokker gjør jeg inne på DOL?????)

en litt selvmedlidende klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg misunner deg ikke nei. Skulle sitti med hjemmeeksamen selv nå, men har fått halsinfeksjon m/feber og oppkast. Begynner på pencilin i dag og krysser fingrer og tær på at jeg er bra til onsdag. Var nemmelig så heldig at jeg får lov å få den på onsdag og levere på mandag isteden for å få den i dag og levere på fredag.

Håper det går bra da, hva har du eksamen i forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner deg ikke nei. Skulle sitti med hjemmeeksamen selv nå, men har fått halsinfeksjon m/feber og oppkast. Begynner på pencilin i dag og krysser fingrer og tær på at jeg er bra til onsdag. Var nemmelig så heldig at jeg får lov å få den på onsdag og levere på mandag isteden for å få den i dag og levere på fredag.

Håper det går bra da, hva har du eksamen i forresten?

Heisann!

Jeg har teoreisk eksamen i musikk på musikk grunnfag.....Enn du?

God bedring, forresten!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har teoreisk eksamen i musikk på musikk grunnfag.....Enn du?

God bedring, forresten!

mvh

Skal ha eksamen i reiselivsøkonomi, 3.året. Har omtrent ikke lest heller, men da er det ihvertfall bra at det er hjemmeeksamen.

Takk forresten, jeg håper virkelig jeg blir bra nok til å ha den. Jeg burde vel da egentlig komme meg i seng siden jeg ikke har sovi i natt i det hele tatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har teoreisk eksamen i musikk på musikk grunnfag.....Enn du?

God bedring, forresten!

mvh

Skriver du om noe spennende (kanskje ikke, siden du synes det er kjedelig ;)?

Jeg skrev en gang en oppgave i musikk hvor jeg sammelignet tre forskjellige innspillinger av Bizets Carmen. Det var veldig gøy. Jeg tror foreleseren syntes den var gøy å bedømme, for de fleste andre hadde skrevet oppgaver om budsjettering i musikkbiblioteker (*gjesp*).

Lykke til! Jeg har selv eksamen i kjemi om tre uker *grue seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver du om noe spennende (kanskje ikke, siden du synes det er kjedelig ;)?

Jeg skrev en gang en oppgave i musikk hvor jeg sammelignet tre forskjellige innspillinger av Bizets Carmen. Det var veldig gøy. Jeg tror foreleseren syntes den var gøy å bedømme, for de fleste andre hadde skrevet oppgaver om budsjettering i musikkbiblioteker (*gjesp*).

Lykke til! Jeg har selv eksamen i kjemi om tre uker *grue seg*

Jeg analyserer et stykke av Terje Bjørklund og skal lage ei lærerveiledning til et undervisningsopplegg opp stykket. Oppgaven er i og for seg interessant nok, men jeg hater å skrive oppgaver....

Lykke til med kjemieksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...