Gå til innhold

KaZaA problæms


Gjest gnomen

Anbefalte innlegg

Gjest gnomen

Jeg pleier å bruke KaZaA til å laste ned musikk. Men nå plutselig går det ikke lenger! Det står at min verson er for gammel osv. Hvordan i huleste skal jeg oppdatere? Jeg er helt,helt grønn på dette området. Finnes det en vennlig sjel der ute som vil gi meg en idiotsikker trinn-for-trinn anvisning på hvordan jeg kan få tilbake min beste venn?

En dyp takk sendes til den som måtte gi meg et svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan avinnstallere den versjon du har nå og laste ned ny her: http://www.kazaa.com/en/index.htm

- Den nye versjon er litt guffen i forhold til den gamle vers. fordi den legger en haug av mappene du har på pc'en inn i "shared folder".

Men prøv metoden under først, har nemlig hørt at det skal være mulig å fortsette med gammel vers.

Høyreklikk Kazaa-ikonet nede ved klokken og "steng Kazaa". Gå på start-menyen>programmer>kazaa og avinnstaller programmet. Så finner du frem samme kazaa-filen og innstallerer på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Du kan avinnstallere den versjon du har nå og laste ned ny her: http://www.kazaa.com/en/index.htm

- Den nye versjon er litt guffen i forhold til den gamle vers. fordi den legger en haug av mappene du har på pc'en inn i "shared folder".

Men prøv metoden under først, har nemlig hørt at det skal være mulig å fortsette med gammel vers.

Høyreklikk Kazaa-ikonet nede ved klokken og "steng Kazaa". Gå på start-menyen>programmer>kazaa og avinnstaller programmet. Så finner du frem samme kazaa-filen og innstallerer på nytt.

Til Grublings:

Tuller du?? Gjør den nye versjonen virkelig det?!Så ekkelt!

Jeg har for lengst lastet ned den nye versjonen, men har ikke sett noe tegn til at den legger til andre ting enn musikk jeg laster ned i "my shared folder". Hvordan finner man ut dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Grublings:

Tuller du?? Gjør den nye versjonen virkelig det?!Så ekkelt!

Jeg har for lengst lastet ned den nye versjonen, men har ikke sett noe tegn til at den legger til andre ting enn musikk jeg laster ned i "my shared folder". Hvordan finner man ut dette?

Hvis du har den nye versjon så ligger den "My KaZaA" oppe til venstre (stjerne).

Se om ikke det ligger mapper med ting du aldri har lastet ned fra Kazaa hos deg også. Det gjør det nemlig hos meg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Hvis du har den nye versjon så ligger den "My KaZaA" oppe til venstre (stjerne).

Se om ikke det ligger mapper med ting du aldri har lastet ned fra Kazaa hos deg også. Det gjør det nemlig hos meg,

Ja det var litt rart...jeg har masse sanger under "recommendations", som jeg IKKE har lastet ned, men det er det eneste ukjente....

Disse sangene er ikke lastet ned på den måten at det går ann å høre på dem, men de står der ihvertfall og ikke vet jeg hvorfor..

Har du det du og?

Men jeg har ingenting personlig fra min PC liggende der heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Nei huff dette visste jeg ikke!:(

Er det "farlig" å forsette som Kazaa bruker, eller gjør jeg det lurest ved å bryte all kontakt? Er selv ingen PC ekspert, så trenger råd!

Det sto i artikkelen at det var mulig å slå av Brilliant funksjonen i ettertid...hvordan gjør man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassmus

Kazaa er et møkkaprogram som fungerer dårlig, og som ved innstalering eller oppgradering "tar seg tilrette" på maskinen din. Du får masse reklame, den scanner discene dine............ Jeg har i grunnen ikke noe bra å si om det.

Et bra alternativ som hele gjengen min har gått over til er Imesh. Dette finner du her:

http://download.com.com/3000-2166-9397470.html?tag=lst-0-22

Du kan også få en oppdatering til Kazaa for å unngå blottlegging av maskinen din. Den finner du her:

http://download.com.com/3000-2166-10101907.html?tag=lst-0-8

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen

Nei huff dette visste jeg ikke!:(

Er det "farlig" å forsette som Kazaa bruker, eller gjør jeg det lurest ved å bryte all kontakt? Er selv ingen PC ekspert, så trenger råd!

Det sto i artikkelen at det var mulig å slå av Brilliant funksjonen i ettertid...hvordan gjør man det?

Jeg kjenner ikke til KaZaA, så jeg aner ikke. Men det er sikkert andre her du kan spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var litt rart...jeg har masse sanger under "recommendations", som jeg IKKE har lastet ned, men det er det eneste ukjente....

Disse sangene er ikke lastet ned på den måten at det går ann å høre på dem, men de står der ihvertfall og ikke vet jeg hvorfor..

Har du det du og?

Men jeg har ingenting personlig fra min PC liggende der heldigvis!

De melodiene du ser er musikk-cd'er du (eller noen andre) har spilt på pc'en. Jeg hadde i tilleg endel dokumenter i exel-format som ble blottlagt. + endel annet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...