Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bjørnhild

Hei på deg, mannemor! :-) Så du følger med altså *s* Ikke akkurat noen bombe at du er trøtt og kvalm om dagen. Vi har alle vært der! Du får ha lykke til med UL. Skal krysse fingre for at det er minst to der inne *ler* (Det var vel det du mente? Like greit, for da er du jo ferdig med det vet du :-) Du har vel lagt deg du nå tenker jeg. Hvordan går det med dere sånn på dagtid når du er alene med ungene? Skal jeg komme og hjelpe deg litt? (Uff, vet hvordan du har det - finne ingenting verre enn å være kvalm.....) Har du hatt bekkenløsning tidligere også? Kan ikke huske det.....? Savner du ståbrettet ditt? Det er greit når Vetle står på det, men når det bare henger der bråker det noe fryktelig! Jeg skal komme innom deg med deg snart. Sov godt da!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52257-til-alle-kjente/#findComment-208405
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...