Gå til innhold

Hva koster en reiseforsikring?


BettyBlue

Anbefalte innlegg

Hva er normal pris på en ett års reiseforsikring?

Og hva er egentlig kollektiv reiseforsikring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg ringte rundt for en stund siden, og kom til at Gjensidige var den billigste/beste. (Tror jeg betaler 700 inkl dekning for samboer.)

De fleste reiseforsikringer gjelder for reiser opp til 5 uker sammenhengende, men man kan reise så mange ganger man vil i løpet av et år.

Gjensidige har/hadde også forsikring som dekket lengre reiser.

===

Kollektiv reiseforsikring gjelder mot å bli truffet av bussen! ;-)

Det er når f. eks. arbeidsgiver forsikrer deg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reisegal

Jeg har en "familiereiseforsikring" i Europeiske, og den koster meg ca kr 1000,- i året.

hei!

jeg spurte om det samme som deg for et par uker siden, og fikk en del bra svar. men ingen ga meg det svaret jeg selv fant ut av - heeeelt på egenhånd ;-)

Enter forsikring!! :-) Skaffet meg reiseforsikring hos dem, og det kostet meg 350 kroner. Helårs, med god dekning.

Det hører selvsagt med at jeg har bilforsikring hos dem, og dermed fikk det billigere men i utgangspunktet koster de ikke mer enn 600 hvertfall. Ring og forhør deg : tlf 07070

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg spurte om det samme som deg for et par uker siden, og fikk en del bra svar. men ingen ga meg det svaret jeg selv fant ut av - heeeelt på egenhånd ;-)

Enter forsikring!! :-) Skaffet meg reiseforsikring hos dem, og det kostet meg 350 kroner. Helårs, med god dekning.

Det hører selvsagt med at jeg har bilforsikring hos dem, og dermed fikk det billigere men i utgangspunktet koster de ikke mer enn 600 hvertfall. Ring og forhør deg : tlf 07070

Lykke til :-)

Takk for hjelpen!

Jeg har fått tilbud om en kollektiv helårs reiseforsikring til kr 444,- gjennom forbundet mitt.

Jeg skal selvsagt lese gjennom hva den inkluderer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kasta Gjensidige på dør og er nå såkalt totalkunde i if. Her er reiseforsikring fra Europeiske (som er best) inkl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...