Gå til innhold

Anki, birdie, Spenning, Amiga, retvizan, Singularity, Serafia & Wulfi

Anbefalte innlegg

Gjest Billy & Gemini

Tusen takk for koselige lykkeønskninger alle sammen!

Dagen vår ble alt vi håpet på og litt til - helt fantastisk!!! :-) En flott vielse der tårene satt løst for de fleste av oss, avsluttet med en nydelig solosang (Det vackraste) før vi gikk sammen ut av kirken som mann og kone!!! Utenfor var det gratulasjoner fra fjern og nær, fotografering og alt som hører med, før vi dro avsted til fotograf i "vår" flotte veteranbil m/sjåfør. Fotografen dro oss ut i skogen, på stier, ut i hvitveis-teppe, på en benk ved bekken osv. - forhåpentligvis blir det masse fine bilder! Og deretter bar det til selskapslokalet, der vi hadde en kjempekoselig middag og fest! Brudevals, kake-kutting, gaver, taler, god mat og drikke, alt i gode venners lag, der alle koste seg - alt dette ga en perfekt avslutning på en dag vi alltid vil huske!!! :-)

Hilsen Fru Gemini og Herr Billy

Fortsetter under...

Gratulerer med vel overstått bryllup! Det høres ut til at dere fikk drømmebryllupet deres!!

...Gemini, du ble nok vakker i den vidunderlige brudekjolen din, skulle ønske jeg hadde fått se deg.

Jeg har dessverre ikke husket på å sende dere en hilsen på dagen, jeg var midt oppe i konfirmasjon, vet dere. Men jeg tenkte faktisk på dere utpå dagen, selv om det ikke var merkbart. :o)

Måtte dere få et godt ekteskap, med mye glede og lykkestunder også på de gråeste hverdagene.

Til lykke med dagen som var, og med fremtiden!!

*klem*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...