Gå til innhold

temporary intenet files


Gjest 5barnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest 5barnsmor

jeg har et virus som heter JS.exception.Exploit på to dokumenter i temporary internetfiles. De har kommet med en av disse "snuskemailene" jeg ikke klarer å få stoppet. Jeg prøver å slette disse dokumentene men hvis jeg går inn i c: windows får jeg beskjed om at hvis jeg sletter mappen så kan det hende at flere programmer ikke virker som de skal. Går jeg inn i mappen står det at jeg kan slette dem ved å velge alternativer for internett på vis menyen i leseren: hvor er det....? Jeg har mcAfee virus shield på maskinen (ikke oppdatert siden maskinen var ny) er dette godt nok å oppdatere eller er det bedre med et annet? hvilket? og hva koster det og hvordan går jeg frem for å installere det?

mange spm på en gang men jeg håper noen vil hjelpe meg litt!!

hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, du må ikke slette windowsmappen :)

For å slette tempfilene -her er det letteste: Gå i nettleseren din (explorer) - Verktøy (tools) -> Alternativer til internett (options). Under generelt der, sletter du temp filene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Herregud, du må ikke slette windowsmappen :)

For å slette tempfilene -her er det letteste: Gå i nettleseren din (explorer) - Verktøy (tools) -> Alternativer til internett (options). Under generelt der, sletter du temp filene.

det har jeg gjort, men når jeg går inn i windows mappen så ser jeg dokumenter der også, er det noen andre? er viruset borte nå da? jeg gikk inn på symantec og lot dem scanne maskinen og de fant kun disse to dokumentene i temporary internetfiles!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jeg gjort, men når jeg går inn i windows mappen så ser jeg dokumenter der også, er det noen andre? er viruset borte nå da? jeg gikk inn på symantec og lot dem scanne maskinen og de fant kun disse to dokumentene i temporary internetfiles!!

Ah .... *puh* :)

Jo, der er en Temp mappe under windows. Ikke slett mappen, men slett bare alt innholdet i den uten problem. Husk også å slette innholdet i søppelbøtten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Ah .... *puh* :)

Jo, der er en Temp mappe under windows. Ikke slett mappen, men slett bare alt innholdet i den uten problem. Husk også å slette innholdet i søppelbøtten.

du fikk deg en støkk der ja *humrer*

bare lurer : hva hadde skjedd hvis jeg hadde slettet mappen????

*skremme, skremme*

:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du fikk deg en støkk der ja *humrer*

bare lurer : hva hadde skjedd hvis jeg hadde slettet mappen????

*skremme, skremme*

:))

Hva som hadde skjedd hvis du hadde slettet windowsmappen?

Vel, du hadde nå ikke sittet på dol iallefall. Du hadde nok måtte slå av maskinen og satt deg ned med hekling istedenfor, for operativsystemet med systemfilene og alt ligger i den mappen *knegg* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 5barnsmor

Hva som hadde skjedd hvis du hadde slettet windowsmappen?

Vel, du hadde nå ikke sittet på dol iallefall. Du hadde nok måtte slå av maskinen og satt deg ned med hekling istedenfor, for operativsystemet med systemfilene og alt ligger i den mappen *knegg* ;)

hekle? nei takk jeg broderer....men jeg mente ikke windows mappen bare mappen som heter temporary internet files....men bare slapp av jeg skal ikke gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hekle? nei takk jeg broderer....men jeg mente ikke windows mappen bare mappen som heter temporary internet files....men bare slapp av jeg skal ikke gjøre det...

Jeg trodde jeg skjønte hva du mente, men etter 4 innlegg fra deg er jeg mer forvirret enn noensinne. Men slapp av, dette er ikke din feil - jeg får det over meg fra tid til annen ;)

Kan du bake altså ? Hvilken kommune bor du i? *smile fårete*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Jeg trodde jeg skjønte hva du mente, men etter 4 innlegg fra deg er jeg mer forvirret enn noensinne. Men slapp av, dette er ikke din feil - jeg får det over meg fra tid til annen ;)

Kan du bake altså ? Hvilken kommune bor du i? *smile fårete*

BAKE????? Er det du eller jeg som har tåke på computeren? *ler* nå har jeg lest alle innleggene men jeg har da ikke sagt noe om å bake....brodere ja men ikke med masipan :)))*flirer* Forøvrig så bor jeg i Askøy kommune.....du da??

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...