Gå til innhold

birdie


Gjest 5barnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest 5barnsmor

jeg gikk inn på linken din i innlegget om fontstørresler for å se....men skriften var så liten at jeg ikke kan lese den, jeg har opplevd det på andre sider på internett også --hvorfor skjer det plutselig? har jeg endret noen innstillinger?????

hilsen et stort ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppe i menylinja i nettleseren din -> View/ Vis -> Text Size/ Tekststørrelse -> Medium

Så tenker jeg det skal bli andre boller! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Oppe i menylinja i nettleseren din -> View/ Vis -> Text Size/ Tekststørrelse -> Medium

Så tenker jeg det skal bli andre boller! ;o)

takk skal du ha, var redd jeg var klar for panoramabriller *s*...mens jeg har deg her:))) jeg kan ikke scrolle idag, kun bruke pilene på sidene ellers bare åpner den nye vindu??? hvorfor det????

forveten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal du ha, var redd jeg var klar for panoramabriller *s*...mens jeg har deg her:))) jeg kan ikke scrolle idag, kun bruke pilene på sidene ellers bare åpner den nye vindu??? hvorfor det????

forveten

Scrolle med museknapp, mener du?

I så fall kan det være at du må endre innstillingene for knappene, ved å gå i kontrollpanelet og finne innstillingene for musa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...