Gå til innhold

Pyroburn - ang vektkontroll


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hei!

Har kommet et nytt preparat i helsekosten. Dette heter Pyroburn, inneholder HCA, krom og noe annet jeg ikke husker navnet på. Uansett så skal det ta knekken på sult, søthunger samt være svært forbrennede. Det sies at dette er bedre enn eplesideredikk(og dèt funker!).

Har noen her prøvd dette? Hvilke resultater?

vennlig hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Larissa

Jeg har ikke prøvd pillene du nevner, men har lest om de og har tenkt til å kjøpe de.

Det er Pyruvate som er i dem, og det skal i følge http://www.gnc.com ha en god effekt (gnc = general nutricion center, amerikansk kjede). Sjekk http://www.gnc.com/health_notes/weight.asp og klikk deg fram til info om pyruvate.

(Men et siste lite tips: slankemidler er stort sett humbug, du kommer mye lenger med sunt kosthold og trening. :)

Lykke til!

Hilsen Larissa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg har ikke prøvd pillene du nevner, men har lest om de og har tenkt til å kjøpe de.

Det er Pyruvate som er i dem, og det skal i følge http://www.gnc.com ha en god effekt (gnc = general nutricion center, amerikansk kjede). Sjekk http://www.gnc.com/health_notes/weight.asp og klikk deg fram til info om pyruvate.

(Men et siste lite tips: slankemidler er stort sett humbug, du kommer mye lenger med sunt kosthold og trening. :)

Lykke til!

Hilsen Larissa

Takk for link! :-)

Du, hvor har du lest om disse pillene? jeg husker nemlig at jeg har lest om dem i et ukeblad ett eller annet sted, men nå finner jeg bare ikke tilbake til den artikkelen.

vet du hvor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pillene er ikke nye. Det er mulig at de først nå har kommet for salg i helsekosten, men de har vært markedsført for treningsfreaker i flere år.

Jeg har til nå aldri hørt om noen som har hatt positive erfaringer med disse pillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

De pillene er ikke nye. Det er mulig at de først nå har kommet for salg i helsekosten, men de har vært markedsført for treningsfreaker i flere år.

Jeg har til nå aldri hørt om noen som har hatt positive erfaringer med disse pillene.

Nei, men så har vel ikke de folka du vanker med heller et stort behov for å gå ned i vekt? De har vel helst brukt disse pillene i håp om større muskler og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men så har vel ikke de folka du vanker med heller et stort behov for å gå ned i vekt? De har vel helst brukt disse pillene i håp om større muskler og slikt?

Selvsagt har de når de bruker ett slikt produkt behov for å få av seg fett, og når det ikke funker på folk som sammen med preparatet kjører et nærmest perfekt kosthold, så funker det i hvertfall ikke på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest gutt på 22

Takk for link! :-)

Du, hvor har du lest om disse pillene? jeg husker nemlig at jeg har lest om dem i et ukeblad ett eller annet sted, men nå finner jeg bare ikke tilbake til den artikkelen.

vet du hvor ?

Lenge siden du skrev denne meldingen nå, men jeg så iallfall en artikkel i nyeste Hjemmet (nr 32/02) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...