Gå til innhold

fødselspermisjon og flere jobber


siv29

Anbefalte innlegg

Hei!

Takk for fint tiltak!

Jeg er ansatt 3 plasser og jobber derfor mer enn 100%. Jeg skal nå snart ut i fødselspermisjon.

Det jeg lurte på er om det bare er lønn for et visst antall timer jeg vil få dekket (jobber fast 49timer pr u), eller om det kun går på beløp, dvs max 6G. (Tjener faktisk ikke over 6G)

mvh Siv29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Edel

Så lenge du ikke har samme arbeidsgiver (firma) i noen av jobbene, så får du full uttelling!!

Det er kun 6G som er grensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irene Grøneng

Så lenge du ikke har samme arbeidsgiver (firma) i noen av jobbene, så får du full uttelling!!

Det er kun 6G som er grensa.

???

Det spiller ingen rolle om det er samme eller ulike arbeidsgivere vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edel

???

Det spiller ingen rolle om det er samme eller ulike arbeidsgivere vel?

Jo, jeg hadde to jobber på to forskjellige steder, men med samme arbeidsgiver. (Den ene avdelingen ble oppkjøpt av hovedarbeidsgiveren). Tilsammen jobbet jeg da 133 % stilling. Dette gjorde jeg i over 3 år. Fikk betalt som ordinær jobb, ikke overtidsbetaling.

Man kan ikke jobbe over 100% stilling fikk jeg beskjed om når det gjaldt fødselspermisjonsgrunnlaget. Men hadde det vært to forskjellige arbeidsgivere, så hadde det ikke betydd noenting.

Så jeg gikk ned ca 50 000 kr i lønn da jeg gikk ut i permisjon, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...