Gå til innhold

Trekk i kontantstøtten


Nussemor

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg får 1200.- i kontantstøtte fordi jeg har minsten i barnehage 2 dager i uka. innimellom har jeg kjøpt en dag også, og da må jeg skrive under på et skjema om det. Dette sendes trygdekontoret står det, og de vil trekke meg i kontantstøtte når jeg har kjøpt et visst antall dager.

Hvor mange dager kan jeg kjøpe plass? Bhg har åpent fra 7-17. Begynner de tellingen på antall dager på nytt hver mnd, eller vil de telle med at jeg f.eks kjøpte en dag i januar når jeg skal trekkes? Jeg betaler forresten ekstra for dagen jeg kjøper, selvfølgelig. Hva er reglene for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Det som står i reglene er hvor mye du får i kontantstøtte når det er avtalt så og så mange timer pr uke. Det du spør om her blir så pass spesielt at jeg ikke kan svare på stående fot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...