Gå til innhold

Nå er det farligere å røyke enn før!


Gjest Vårblomsten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det bryr jeg meg ikke noe om. Det blir farligere å farligere. Snart så er det vel dødlig? :-D

Eller har det ikke vært det en stund? åååå jo, så hvordan kan det bli ENDA farligere?

Man kan ikke bare dø av det, men man dør av det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna banana@

Nei det gjør vi i grunn ikke. Whatever, livet ER farlig, man dør av det!

Hvem vet, kanskje er det nettopp DU som dør i en bilulykke i morgen, og da kan du angre på alt det du gikk glipp av! (Som å nute en sigarett på terassen etter en stresset dag på jobben)

And by the way, det er farlig å spise poteter og nå, men det bryr vel ikke du deg om din potetspiser!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det farligere å røyke i dag enn i går, bare fordi man vet mer om hva røyken inneholder idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cheerleader

Nei, det gjør de selvsagt ikke. Jeg tror tilogmed endel hyller den ekstra giften de får i seg.

Det er ikke alltid det går ann å dytte ting inn i mennesker med en teskje engang, de lærer aldri samme hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Det har ikke vært farligere å røyke nå enn før.

Jo, det bryr jeg meg om, men ikke nok til at jeg har klart å slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør de selvsagt ikke. Jeg tror tilogmed endel hyller den ekstra giften de får i seg.

Det er ikke alltid det går ann å dytte ting inn i mennesker med en teskje engang, de lærer aldri samme hva.

"Det er ikke alltid det går ann å dytte ting inn i mennesker med en

teskje engang, de lærer aldri samme hva."

Bra Cheer, at den kom fra deg gjør den igrunn enda bedre....*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geir

Nei det gir eg blanke faen i, har røykt rulletobakk (med 10 års opphold) siden 1974, Rød Miks nr.3 (2).

Alt er "farlig" i dag, min far døde 53 år gammel av kreft ,trolig var det en medvirkende årsak til att han døde så tildig det faktum att han røykte.

Men, So What ????? Vi dør alle sammen før eller seinere ! :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det farligere å røyke i dag enn i går, bare fordi man vet mer om hva røyken inneholder idag?

Ja, det er klart. Det man ikke vet har man ikke vondt av.

Pokker at jeg skulle lese dette, da!

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gir eg blanke faen i, har røykt rulletobakk (med 10 års opphold) siden 1974, Rød Miks nr.3 (2).

Alt er "farlig" i dag, min far døde 53 år gammel av kreft ,trolig var det en medvirkende årsak til att han døde så tildig det faktum att han røykte.

Men, So What ????? Vi dør alle sammen før eller seinere ! :-)

Mvh

Jeg er overbevist om at sønnen din bryr seg om det. Han ønsker nok å ha faren sin der lengst mulig! Er ikke det god nok grunn til å prøve å slutte?

Dessuten blir det kjedelig for oss andre her på DOL om du og alle de andre røykerne blir borte, vet du. ;-)

Måtte bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir

Jeg er overbevist om at sønnen din bryr seg om det. Han ønsker nok å ha faren sin der lengst mulig! Er ikke det god nok grunn til å prøve å slutte?

Dessuten blir det kjedelig for oss andre her på DOL om du og alle de andre røykerne blir borte, vet du. ;-)

Måtte bare...

Joda det er klart en god motivasjon til å slutte å røyke, den dagen eg bestemmer meg for eventullet å slutte å røyke da bare slutter eg, så enkelt er det ! :-)

Røykte kun 2 sigaretter tilsammen på de ti årene var ikkjerøyker, men en må _ville_ slutte og det vil eg ikkje enda.

Og det ville selvfølgelig bli kjedeligere her på DOL om alle røykerne her skulle stryke med ! *ler*

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør de selvsagt ikke. Jeg tror tilogmed endel hyller den ekstra giften de får i seg.

Det er ikke alltid det går ann å dytte ting inn i mennesker med en teskje engang, de lærer aldri samme hva.

Enkelte ganger må man bare riste oppgitt på hodet når man leser svarene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheerleader

Enkelte ganger må man bare riste oppgitt på hodet når man leser svarene dine.

Dine også. Veldig ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FIua

Gi nå faen i hva folk velger å gjøre med livet sitt - om de velger å røyke så hva bryr det vel deg?

Jeg røyker ikke selv, men har da vett nok til å holde kjeft når det gjelder å kommentere andres valg. Så lenge de ikke puster den i ansiktet på meg.

Alle VET at det er helseskadelig å røyke, forøvrig er det jo farlig å kjøre bil også. Så lenge det ikke går ut over oss besservissere så synes jeg faktisk vi skal holde kjeft. Og går det utover deg - ja så si fra til dem det gjelder istedet for å henge ut folk slik du gjør her.

Takk for oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...