Gå til innhold

Pupper - str eller utseende viktigst?


Gjest mia24

Anbefalte innlegg

Gjest mia24

Er det størrelsen på puppene, det vil si at de er litt store, eller hvordan puppene faktisk ser ut som er viktigst? De fleste store pupper er jo ikke akkurat noe å se på uten bh. De henger og er slappe, mens små pupper kan være struttende og faste, men ikke særlig blikkfang med klær på. Hva foretrekker dere, at de er litt store og ikke så pene, eller noen som er fine uavnhegig av str. (Og ja jeg vet at pupper ikke er alt, men jeg spør alikevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer - pupper er ikke alt. Pupper er pupper :-) Men skal jeg velge, går jeg etter utseendet.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Mine er verken store eller pene... Jeg sliter...

;)

Mine er store og stygge:-) Men,jeg tenker jeg har en av to! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utseende på dem. Selvsagt. De kan være så små du bare vil, en munnfull er mer enn nok, så lenge de er fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende på dem. Selvsagt. De kan være så små du bare vil, en munnfull er mer enn nok, så lenge de er fine.

Er du stor i kjeften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du stor i kjeften?

Ikke spesielt, tror jeg. Du kan si det sånn at jeg hadde hatt problemer med å suge meg selv, men jeg vet ikke om det sier mest om kjeften min eller noe annet.

Men når alt kommer til alt er det ikke puppene som betyr noe - men i og med at det er ett enten eller spørsmål, så svarer jeg helt klart utseende.

Jeg har for øvrig aldri hatt noen puppefetish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to:)

Hmmm, hva er det man sier på TV2 da?

Du tror det ikke før du får se det...

RateMyRack anyone? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann

Tull å si at alle store pupper henger og er slappe, og ikke videre pene uten bh.

Dama mi har størrelse mellom c og d-cup, og nydelig i bh. Uten bh er hun enda deiligere. Puppene er store, relativt faste men noe "tunge" kanskje. Jeg syns de er de deiligste jeg vet!

Menn har forskjellig smak. De fleste jeg kjenner liker litt størrelse.Og nok en gang; størrelse er ikke synonymt med stygge ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel an på hva man skal med dem...

Mine er store og ikke spesielt velformede. Ikke mye å snu seg etter... Men min mann liker å kose med dem så da kan det være det samme om ikke andre gidder å se på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Utseende, ikke størrelse, størrelse er morsomt å se på værdama eller i bladet Vi Menn. I praksis er det noe annet.

Hvis damene opererer for å få større pupper, må vi menn operere for å få større hender, det kan bare bli en ond sirkel :-)

Ikke fokusèr på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...