Gå til innhold

Birdie..el The Bird of Norway

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

Er du klar for fosterbarn?

Mine to mellomste, en bunke fetre og kusiner, samt noe "veldig sultne" klassekammerater har i dag satt til livs 3 oster! Nå vil de flytte til Norge, til "This Bird of Norway who understands what children need....."

( jeg klamrer meg fast til den siste "gammeldagse" osten og ser frem til et bedre kveldsmåltid :)))))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52422-birdieel-the-bird-of-norway/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liza i London

*detter av stolen*

Spiste de opp tre oster?? Halvannen kilo??? LOL!

Hold dem laaangt unna meg!! Har ikke økonomi til slikt - jeg er vant med småspist spurveunge, jeg.. ;o)

Menneh... sende ny forsyning snart, da?

*flirer fremdeles*

Ikke skjem dem bort!! :-))

Sjekket opp pakken din i dag, dvs den til Mr Adrian..den har iallfall forlatt landet, så hold utkikk!

*gumler toast med brunost* :))

Ikke skjem dem bort!! :-))

Sjekket opp pakken din i dag, dvs den til Mr Adrian..den har iallfall forlatt landet, så hold utkikk!

*gumler toast med brunost* :))

Hei Liza,

Når du har en pause fra å spise Norwegian Rocketfuel Cheese (som mine venner kalte det), kan du ikke sende meg en epost på [email protected] ?

Alt vel.

*klem*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...