Gå til innhold

Kryssord


fresja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest motisaz

har løst det kryssordet, og fikk ryvingen på fyr.

hvis da voatyr er et kjøretøy..

men den sykdommen som krysser bolig

har dette: -IS-E..har du den?

det er det eneste jeg mangler nå... (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har løst det kryssordet, og fikk ryvingen på fyr.

hvis da voatyr er et kjøretøy..

men den sykdommen som krysser bolig

har dette: -IS-E..har du den?

det er det eneste jeg mangler nå... (:

Jeg mener det ble risle, og at jeg fant det i min eminente kryssordbok. Har ikke kryssordet og kryssordboka i nærheten nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

Jeg mener det ble risle, og at jeg fant det i min eminente kryssordbok. Har ikke kryssordet og kryssordboka i nærheten nå......

da får jeg elv til å bli ola..men finner ikke ut om det er noen elv som heter det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elva, kan den være Osa eller Oka? Dersom sykdommen (risle) krysser, og det er derfor dere har L i elva, så er det en hestesykdom som heter riske.

Fyret er Ryvingen (voatyr er norsk skrivemåte av det franske voitur).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da får jeg elv til å bli ola..men finner ikke ut om det er noen elv som heter det..

Se svar fra Birdie lenger oppe. Har akkurat funnet ut selv at det skal være Oka og Riske. Nå er jeg ferdig med kryssordet, men om du mangler noen bokstaver, Motisaz, er det bare å spørre. Takk skal dere ha, alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

Se svar fra Birdie lenger oppe. Har akkurat funnet ut selv at det skal være Oka og Riske. Nå er jeg ferdig med kryssordet, men om du mangler noen bokstaver, Motisaz, er det bare å spørre. Takk skal dere ha, alle tre.

nei, nå har jeg hele ..endelig..nå kan jeg sende inn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...