Gå til innhold

Temptation Island ?


BettyBlue

Anbefalte innlegg

Var det ikke siste episode ikveld?

Jeg har vært ute!

Kan noen fortelle meg hvordan det gikk?

Selv om det er et innmari umoralsk program da!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Nå var du heldig! Det var ikke siste episode igår. En eller to episoder igjen vil jeg tro?

Igår valgte de ut en person til å være med på drømmedaten. Husker ikke hvem som valgte hvem, men sjekk reprisen da (jfr. Elis31 sitt innlegg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Geir valgte Daniella

Sara valgte Bjarne

Anette valgte Eldar

Kenneth valgte Sara

Thea bestemte seg for å bli på den andre hytta alene

Lennart valgte Marthe

Emma valgte Morten

Jack valgte hun rødhåra (husker ikke navnet) fordi han ikke blir tiltrukket av henne for å gjøre det enkelt for både han og Emma..

De hadde fest både i guttas og jentenes leier fordi det var siste klvelden til de som ikke skal på drømmedate.

Lennart tok seg en tur til hytta til Marthe etter festen, de trodde de ikke ble filma og Lennart lå oppå Marthe på gulvet, så låste han døra så gikk de inn på rommet til Marthe.. Og hva de gjorde der fikk vi ikke se, men man kan jo bruke fantasien.. : ) De har jo rota før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Geir valgte Daniella

Sara valgte Bjarne

Anette valgte Eldar

Kenneth valgte Sara

Thea bestemte seg for å bli på den andre hytta alene

Lennart valgte Marthe

Emma valgte Morten

Jack valgte hun rødhåra (husker ikke navnet) fordi han ikke blir tiltrukket av henne for å gjøre det enkelt for både han og Emma..

De hadde fest både i guttas og jentenes leier fordi det var siste klvelden til de som ikke skal på drømmedate.

Lennart tok seg en tur til hytta til Marthe etter festen, de trodde de ikke ble filma og Lennart lå oppå Marthe på gulvet, så låste han døra så gikk de inn på rommet til Marthe.. Og hva de gjorde der fikk vi ikke se, men man kan jo bruke fantasien.. : ) De har jo rota før.

Alle vet jo at Lennart kommer til å svikte Thea. Han ligger med marthe en dag før han skal treffe thea. For en komplett idiot!!

Dette har da stått i alle mulige ukeblader.

Også er det et par som gifter seg, som klarer dette fullt ut. Men hvem husker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket på programmet sammen med dama i går. Etter han dansken har valgt date med hun Marte opplyses det at tre av fire gutter velger å sove i samme seng med den de har valgt. Jeg sa jeg skjønte godt han svensken som valgte å ikke dele seng, da jeg hadde slitt litt med å ligge i samme seng osv...

Tabbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pricilla

Alle vet jo at Lennart kommer til å svikte Thea. Han ligger med marthe en dag før han skal treffe thea. For en komplett idiot!!

Dette har da stått i alle mulige ukeblader.

Også er det et par som gifter seg, som klarer dette fullt ut. Men hvem husker jeg ikke.

geir og Sara drar til Las Vegas og gifter seg etter innspillingen... : ) Koselig for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en annen mann

Kikket på programmet sammen med dama i går. Etter han dansken har valgt date med hun Marte opplyses det at tre av fire gutter velger å sove i samme seng med den de har valgt. Jeg sa jeg skjønte godt han svensken som valgte å ikke dele seng, da jeg hadde slitt litt med å ligge i samme seng osv...

Tabbe!

Hehe! Jaja, Magnus, så er det godt ikke alle oss menn er like. Jeg kunne greit ha ligget i samme seng uten at det skulle bli noe problemer ut av det. Man tenner da ikke automatisk på en dame, bare fordi hun ligger ved siden av deg i en seng?

Hehe, håper dama di tok det greit, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket på programmet sammen med dama i går. Etter han dansken har valgt date med hun Marte opplyses det at tre av fire gutter velger å sove i samme seng med den de har valgt. Jeg sa jeg skjønte godt han svensken som valgte å ikke dele seng, da jeg hadde slitt litt med å ligge i samme seng osv...

Tabbe!

At mannfolk aldri lærer *knegg* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir valgte Daniella

Sara valgte Bjarne

Anette valgte Eldar

Kenneth valgte Sara

Thea bestemte seg for å bli på den andre hytta alene

Lennart valgte Marthe

Emma valgte Morten

Jack valgte hun rødhåra (husker ikke navnet) fordi han ikke blir tiltrukket av henne for å gjøre det enkelt for både han og Emma..

De hadde fest både i guttas og jentenes leier fordi det var siste klvelden til de som ikke skal på drømmedate.

Lennart tok seg en tur til hytta til Marthe etter festen, de trodde de ikke ble filma og Lennart lå oppå Marthe på gulvet, så låste han døra så gikk de inn på rommet til Marthe.. Og hva de gjorde der fikk vi ikke se, men man kan jo bruke fantasien.. : ) De har jo rota før.

Takk for meget bra oppdatering!

Ikke siste episode likevel nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lennart har helt klart byttet beite fordi den danske jenta sikkert ikke ville ha sex med han. Marte var nok mere villig, og testosteronene skrek!

Så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...