Gå til innhold

Festsprerre på mobilen!?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Lillelurven

I går fikk jeg en telefon. Hadde aldri trodd jeg skulle se det navnet igjen på displayet, men der stod det! *sukk*

Jeg ble nyskjerrig, svarte, og fikk spørsmål om jeg hadde prøvd å ringe han opp!!!?

*rødme*

Var på en snurr i helga, man kan bare ikke for alt i verden huske at jeg prøvde å ringe han.

Men, på utgåtte står det klart og tydelig at noen (meg?) har gjort det. Før nr. til taxien....

Det ble litt pinlig, tror jeg.

Uansett, vi er begge samboere nå, og......den drømmen for tre år siden gikk i vasken!

Men hvorfor i all verden kan jeg ha funnet på å ringe han??

Neste gang skal jeg IKKE drikke Cognac!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler* kanskje du burde få deg en festsperre på mobilen du Lillelurven. Det man fortrenger i det daglige kommer gjerne bedre fram når man har drukket et glass eller ti*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

*ler* kanskje du burde få deg en festsperre på mobilen du Lillelurven. Det man fortrenger i det daglige kommer gjerne bedre fram når man har drukket et glass eller ti*s*

Vel, det fikk meg uansett til å kjenne på fjortissfølelsen av hjertebank over en telefon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PerJan

Nytter vel ikke å slette nr om man kan det utenatt vel?

PÅ min gamle mobil kunne man sette inn en sperre så man kun kunne ringe de nr som var oppført på lista. da hjelper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PÅ min gamle mobil kunne man sette inn en sperre så man kun kunne ringe de nr som var oppført på lista. da hjelper det.

Ja da er det ingen problem:o) Men tror om hun gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det fikk meg uansett til å kjenne på fjortissfølelsen av hjertebank over en telefon :-)

Ja men den følelsen er jo litt deilig også da:o) Selv om man blir flau*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...