Gå til innhold

Allergi for katt?

Anbefalte innlegg

pernillemille

Vi har fått en langhåret guttepus i vinter.

En stund etter, fikk min datter utslett som klødde. Det lignet på vannkopper. Legen fant ikke ut hva det var, men det var definitivt ikke vannkopper. Legen antydet loppebitt, så katten fikk kur med det samme! Det kom på ulike steder og i "klaser".

Dette har nå vart i ca 2 mnd.

For noen dager siden fikk min sønn dette også. Samme utseende og i "klaser".

Det var tilløp til krise da det ble snakk om at det kunne være allergi..

Vi byttet vaskemiddel for en tid siden (3 mnd.) og håper nå at det kan være årsaken.

Er det noen som kan hjelpe oss? Vi har en formening om at allergi betyr rennende neser og øyner. Dette har de ikke. Det hører med til historien at vi voksne har ikke merket noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52492-allergi-for-katt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære pernillemille

Dette høres ikke ut som allergi uten at jeg kan si noe med sikkerhet. Det tryggeste er vel at du snakker med legen din og eventuelt får testet ut om barna er allergiske for katter. På den måten får du en slags visshet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52492-allergi-for-katt/#findComment-215810
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...